فرمانده سپاه بردسکن:

اجرای طرح لبیک برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه در بردسکن کلید خورد

فرمانده سپاه بردسکن از اجرای طرح لبیک با هدف حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه توسط سپاه در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۵۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  سرهنگ علیرضا جنیدی در نشست خبری که به مناسبت گرامی داشت هفته ارتباطاعات و روابط عمومی در سالن جلسات سپاه برگزار شد گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات براقتدار و عظمت ایران اسلامی خواهد افزود و هدف اصلی از اجرای طرح لبیک تشکیل یک قرارگاه عملیاتی به صورت لایه به لایه برای حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های اخذ رای است.
 
وی عنوان کرد: سپاه از اجرای این طرح هیچ هدفی جز حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ندارد و کسانی که بخواهند سپاه را متهم به حمایت از گروه و جریان خاص سیاسی کنند درحقیقت خیانت کرده اند.
 
جنیدی حضور مردم در انتخابات را در حقیقت دعوت به یک کار خیر دانست و گفت: کج سلیقه گی برخی از مدیران درکشور باعث شده است مردم در فشار اقتصادی و معیشتی قرار بگیرند درصورتی که با مدیریت جهادی و داشتین روحیه کار و تلاش ۸۰ درصد مشکلات در داخل قابل مرتفع است.
 
فرمانده سپاه بردسکن به حوزه خدمت رسانی بسیج با استفاده از ظرفیت مردمی در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: تولید بیش از ۱۰۰ هزار عدد ماسک و توزیع بیش از ۱۲ هزار سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا تنها بخشی از خدمات انجام شده است.
 
سرهنگ جنیدی از بی توجه‌ای برخی از مدیران در برگزاری مناسبت‌های فرهنگی و حوزه دفاع مقدس گلایه کرد و گفت: اگر سپاه پای کار نباشد کار‌های فرهنگی هم در شهرستان تعطیل است.
 
وی یکی ازرسالت‌های مهم مدیران را بحث تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مردم نسبت به دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد و گفت: امروز مدیران باید در بین مردم حضور پیدا کنند و با مردم مچ باشند چرا که پشت میز نشستن دیگر جواب نمی‌دهد و باید در تمامی حوزه‌ها مردم را مشارکت دهیم و با شفافیت با آن‌ها سخن بگوییم.
 
وی گفت: آحاد جامعه باید تلاش کنند با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب آگاهانه جبهه استکبار را ناامید کنند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اظهار داشت: باید هوشیار و مراقب بود و به رسانه‌های خارجی که یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند، توجه نداشت.
 
جنیدی در ادامه به نقش تأثیرگذار بسیج در تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در بزنگاه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند یاری بود بسیج به میدان آمد و توانست تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند و بسیج در همه عرصه‌ها تاثیرگذار بوده و اگر بسیج نبود، انقلاب هم نبود.

فرمانده سپاه بردسکن گام دوم انقلاب را در تحقق تمدن اسلامی مهم دانست و خاطر نشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را دارد که مردم را روبروی نظام قرار دهد، بر همین اساس عرصه انتخابات و انتخاب آگاهانه بر اساس شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب یک رییس جمهور اصلح بیان فرمودند، این توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.
 
سرهنگ جنیدی ابراز داشت: آحاد جامعه باید تلاش کنند تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب آگاهانه جبهه استکبار را ناامید کنند و تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها یکی از اولویت‌های اصلی بسیج در ایام انتخابات خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: در این مقطع حساس دشمنان با جوسازی‌های بی‌اساس و توطئه‌های بسیار، درصدد تضعیف حضور مردم هستند که البته مردم انقلابی و وفادار ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت همچون گذشته دسیسه‌های نظام سلطه را نقش بر آب خواهند کرد.
 
وی در پایان گفت: حضور منسجم، یکپارچه و پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد در انتخاب افراد شایسته، متعهد، دلسوز و پاکدست نقش بسزایی دارد و موجب توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار