مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»:

حماسه سوم خرداد نماد غرور، غیرت دینی و انقلابی ملت ایران است

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان، حماسه سوم خرداد ماه نماد غرور، غیرت دینی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۴۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

حجت الاسلام محمدعلی تیموری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت : حماسه سوم خرداد نماد غرور، غیرت ملت جمهوری اسلامی ایران است.

 

حماسه سوم خرداد نماد غرور، غیرت دینی و انقلابی ملت ایران است

 

وی با بیان اینکه ملت بزرگ همواره در طول تاریخ گردنه های متعددی را پشت سر گذاشته است عنوان کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ملت ایران است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان افزود: آزاد سازی خرمشهر نماد غیرت و اراده پولادین ملت ایران در برابر دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه رشادت ها، فداکاری‌های و ایثارگری رزمندگان دردوران جنگ تحمیلی بر تبیین حماسه سازی ها و دلاوری ها ملت ایران برای معرفی به نسل سوم و چهارم انقلاب تاکید کرد و افزود : با هویت ملی، اسلامی، با روحیه جهادی، انقلابی، ایثار و فداکاری‌ها که بر گرفته‌ از روحیه رزمندگان دفاع مقدس در فتح خرمشهر، در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، دفاعی و اقتصادی به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خرمشهر ها در پیش است را پشت سر خواهیم گذاشت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی (عج) در پایان با بیان اینکه حماسه خرمشهر متعلق به همه نسل هاست اظهار داشت : با گذشت بیش از سه دهه از حماسه غرور آفرین آزادسازی خرمشهر هم‌چنان نیازمند فرهنگ بسیجی برای پیشرفت و سربلندی کشور در تمامی‌ عرصه ها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار