خبرهای داغ:

سوم خرداد نماد جانفشانی و شجاعت است

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم عج استان سمنان گفت: سوم خرداد نماد جانفشانی و شجاعت مردانی است که با دست خالی در راه دفاع از ارزش ها جنگیدند و مقاومت کردند.
کد خبر: ۹۳۴۴۵۹۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

سوم خرداد را نماد و مظهر شجاعت وجانفشانی‌های دلیرمردان و شیرزنانی دانست که با سلاح ایمان و استقامت در پاسداشت آرمانهای امام راحل (ره) و انقلاب و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و رژیم بعث عراق و متحدانش ایستادند.

نکوداشت این رخداد بزرگ تاریخی در حقیقت تقدیر از جانفشانی ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران عزیزمان و همچنین تداوم  در عزم و باورهای  اصیل دفاع از ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی نوبنیان در آن زمان بوده است.

به گزارش خبر گزاری بسیج در سرخه؛ با هدف بزرگداشت حماسه سوم خرداد ویژه برنامه خرمشهر، شهر لاله های خونین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با سخنرانی سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان و حماسه سرایی جعفرغلام همراه با اجرای سرود های حماسی در محوطه بیرونی هیئت سید شهداء سرخه برگزار شد. 

در این برنامه سرهنگ خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم عج استان سمنان ضمن اشاره به دلاور مردی ها و فداکاری های رزمندگان این مرز و بوم خصوصاً شهدا شهر سرخه اظهار کرد: شیر مردانی چون ایمانی نسب ها، عربی ها و کلامی ها در 8 سال دفاع مقدس با دست خالی در راه دفاع از ارزش ها جنگیدند و مقاومت کردند و در عملیات غرورآفرین بیت المقدس با رمز «یاعلی بن ابیطالب» فتح خرمشهر را رقم زدند و به ما درس مقاومت وایستادگی دادند.

وی افزود: ولی امروز عده ای دم از دست کشیدن از مقاومت  وسیاست سازشکارانه  در  مقابل استکبار  می زنند و راه برون رفت از مشکلات را در تعامل با غرب می دانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم عج استان سمنان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ایشان در جمع دانشجویان   فرمودند: خرمشهرها در پیش است؛ یکی از این خرمشهرها را انتخابات دانست. ما باید با حضور پرشور خود در انتخابات معادلات دشمن را برهم بزنیم و دشمن را ناامید کنیم.

خالقیان خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ابزار تحریف و ایجاد فضای شبهه انگیز در صدد ایجاد دوگانگی در ارزش ها، تغییر واقعیت ها و حتی ارزش های دفاع مقدس است و تلاش می کند تا نسل جوان را در مواجهه با حقیقت دچار انحراف وسرگردانی کند.

وی در خاتمه با اشاره به شاخص های رئیس جمهور مطلوب از دیدگاه مقام معظم رهبری اذعان  داشت: باید به کسی رای دهیم که همچون سردار قاسم سلیمانی دارای روحیه جهادی، مدیریتی، خستگی ناپذیری، ولایت مداری  وشجاعت باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها