خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خداآفرین:

فتح خرمشهر یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود

تبریز- فرمانده سپاه خداآفرین ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۴۴۵۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامرضا اکبرپور در جمع کارکنان سپاه خداآفرین گفت: اشغال خرمشهر توسط حزب بعثی عراق در دوران دفاع مقدس، دشمن را گستاخ تر کرد اما از آنجایی که ملت مومن کشورمان حول محور ولایت همدل بودند نهایت جهاد را انجام دادند تا خرمشهر را  پس بگیرند.
وی افزود: آزادسازی خرمشهر شبیه معجزه بود و چه زیبا امام راحل(ره) فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد چرا که دشمن تمام توان خود را در آنجا متمرکز کرده بود و هرگز فکر نمی کرد روزی با ذلت از خرمشهر خارج شود.
 اکبرپور باشاره به به هم خوردن توازن قدرت بعد از فتح خرمشهر گفت: بعد از فتح خرمشهر و عقب راندن دشمن تا مرزهای بین المللی، قدرت ایران اسلامی جلوه ای تازه یافت و سازمان های بین المللی به ظاهر در خدمت بشریت و لی در حقیقت مرعوب آمریکا و استکبار پیشنهاد آتش بس دادند.
وی در ادامه افزود: پیشنهاد آتش بس فریبی از سوی دشمن بود چون هنوز انگیزه کافی برای حمله مجدد داشت پس باید دشمن تنبیه می شد تا دیگر هرگز خواب حمله به کشور را نمی دید.
فرمانده سپاه خداآفرین با اشاره به شهدای عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر گفت: ما باید میراث دار شهدا باشیم و این میراث داری همان پیرو ولایت و متحد بودن است. تا زمانیکه در سایه ولایت متحد هستیم عزت برای ماست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار