خبرهای داغ:

انتخابات لیلة القدر نظام اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد گفت ؛زمانی فرزندان فلسطینی با سنگ و تیرکمان مبارزه میکردند الان غزه، فلسطین، لبنان و نیروهای حزب الله و حماس به موشک های نقطه زن مجهز و آماده نبرد هستند.
کد خبر: ۹۳۴۴۴۸۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مهدی الهی راد " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد " در نشست بصیرتی که در مسجد انقلاب و با حضور بسیجیان خواهر برگزار شد ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین مردم مظلوم فلسطین در جنگ 12 روزه مقابل رژیم کودک کش رژیم اشغالگر قدس و فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر گفت ؛ به برکت خون شهدای عزیز، نظام اسلامی در ایران حاکم شد و این انقلاب ، هدف و راهی بود که همه انبیاء الهی برای آن تلاش کردند و خداوند به ملت ایران لطف نمود که در این مقطع زمانی در ایران اسلامی به وقوع پیوست.

وی در ادامه به رشادت های رزمندگان اسلام و صبوری مردم ولایت مدار ایران اسلامی در برابر یاوه گویی ها و حیله افکنی های دشمن اشاره کرد و گفت ؛ ما بر همه این دشمنی ها و حیله افکنی ها با مدد الهی و صبر مردم ولایت مدار فائق آمدیم که نشانه آن عزت و اقتدار نظام اسلامی در منطقه و منزوی نمودن دشمنان می باشد.

مهدی الهی راد اظهار کرد ؛ همانطور که شعار راه قدس از کربلا می گذرد را در دوران دفاع مقدس بیان نمودیم ، در این مقطع زمانی نیز ما پشت دروازه های رژیم اشغالگر قدس اردو زده ایم و با ندای ولی امر مسلمین جهان حماسه ای دیگر را خلق خواهیم نمود، زمانی فرزندان فلسطینی با سنگ و تیرکمان مبارزه میکردند الان غزه، فلسطین، لبنان و نیروهای حزب الله و حماس به موشک های نقطه زن مجهز و آماده نبرد هستند و گنبد آهنین و پوشالی رژیم صهیونیستی جوابگوی این موشک ها نخواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد به مسئله انتخابات به عنوان لیله القدر نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد ؛ همانطور که مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) فرمودند ، انتخابات در جمهوری اسلامی ایران لیله القدر نظام اسلامی است که سرنوشت این انسان چه خواهد شد به کجا خواهد رسید از چه نعمت هایی برخوردار خواهد شد در این شب و روز رقم خواهد خورد.

وی حضور حداکثری در انتخابات را باعث اقتدار و حفظ آبروی نظام، ارج گذاشتن به راه و آرمان های خون شهدا عنوان کرد و اظهار داشت ؛ در انتخابات ریاست جمهوری سهل انگار و سطحی نگر نباشیم و فریب شعار ، وعده های دروغین و شبهه افکنی های دشمن را نخورده و فردی انقلابی ، مومن و کارآمد را باتوجه به شاخصه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انتخاب نماییم.

الهی راد در پایان اضافه کرد ؛ لازم است که همه ما خانه هایمان را برای بصیرت افزایی و روشنگری بر مبنای شاخصه های رهبری به یک ستاد انتخاباتی تبدیل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار