افزایش مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات از تکالیف حراست ها در شرایط کنونی

شاهرود_فرماندار شاهرود گفت:تلاش در جهت افزایش مشارکت در شرایط کرونایی و تدابیر لازم در حفظ سلامت و نیز ایجاد امنیت از مهمترین تکالیف حراست‌ها در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۰۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
افزایش مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات از تکالیف حراست ها در شرایط کنونیبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در نشست هم اندیشی در خصوص انتخابات (قانون مداری، عدالت محوری، اخلاق گرایی، اعتماد سازی) و مشارکت حداکثری با حضور مسئولان حراست دستگاه‌های اجرایی شهرستان، ضمن قدردانی از دستگاه‌های اطلاعاتی شهرستان و سربازان گمنام امام زمان (عج) و رصد اطلاعاتی و اشاره به موضوعات امنیتی که در شهرستان‌ها وجود دارد، ابراز کرد: حراست‌ها نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و حفاظت مردم دارند.
وی واژه حراست را به معنای پاسداری از همه ارزش‌ها، نیکی‌ها و پاکی‌ها عنوان کرد و گفت: مسئولین حراست‌ها با هماهنگی مدیران و دستگاه‌های اجرایی، موسسات و شرکت‌ها نسبت به تهیه طرح امنیتی و حفاظتی ادارات به قید فوریت اقدام نمایند.
فرماندار شاهرود، مدیریت بحران در زمان تهدید را از وظایف و تکالیف مهم حراست‌ها در راستای کمک به مدیران دستگاه دانست و تصریح کرد:مانور مناسب با تهدیدات در دستگاه‌ها با همکاری مدیریت بحران شهرستان برگزار شود.
وی با اشاره به رویداد بزرگ انتخابات ملی و محلی اظهار کرد: تلاش در جهت افزایش مشارکت در شرایط کرونایی و تدابیر لازم در حفظ سلامت و نیز ایجاد امنیت با رصد قبلی و حضور هوشمندانه در فضای فعلی تا روز انتخابات از مهمترین تکالیف حراست‌ها در شرایط کنونی است.
جلالی با اشاره به تهدیدات دشمنان و معاندین به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش امام راحل در دهه اول انقلاب و تدابیر مقام معظم رهبری و مشارکت مردم در خنثی سازی تهدیدات دشمنان، رصد نارضایتی از دستگاه‌های اجرایی و ضرورت انجام به موقع خدمات در راستای ماموریت دستگاه‌ها را مهم و ارزیابی از فعالیت ادارات و مراقبت از کارکنان را از اولویت‌های مدیران و مسئولین حراست برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار