خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

چالش استان با نظارت بر مراکز مختلف مربوط به مواد مخدر

جمالی پور گفت: در زمینه نظارت بر مراکز مختلف مربوط به مواد مخدر با چالش جدی رو به رو هستیم و باید نظارت در این موضوعات به دلیل اهمیت آن با جدیت تمام انجام شود.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۸۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور رحمانی دبیر شورا، فرمانداران استان، فرمانده نیروی انتظامی استان و دیگر مسئولین در محل سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین با هدف بررسی آخرین وضعیت راهکارهای مقابله و پیشگیری از مخاطرات پدیده شوم مواد مخدر و پیگیری مصوبات شورا برگزار شد.

هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در این جلسه بیان کرد: دشمنان در زمینه تخریب سرمایه انسانی برنامه ریزی گسترده ای کرده اند و باید تمامی اقدانات مورد نظر در زمینه آگاهی بخشی دانش آموزان و خانواده ها صورت بگیرد تا بدین وسیله مواد مخدر خانواده ها را تحت تاثیر قرار ندهد.

استاندار افزود: امروز مواد مخدر از ۲ جهت مورد توجه قدرت های فاسد است، از یک سو باعث موفقیت های اقتصادی آنها و از سوی دیگر منجر به اعمال قدرت بیشتری در کشور ها می شود.

جمالی پور گفت: قدرت ها به دنبال این هستند که به صورت نرم ظرفیت انسانی کشورها را به چالش بکشند و با یک برنامه ریزی بلند مدت یک کشور را از پای در آورند.

استاندار قزوین اضافه کرد: ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی، ماهیت انقلاب اسلامی و حسادت کشورهای منطقه در زمینه فرهنگی در معرض تهدید های مواد مخدر است و ضرورت دارد در این مسئله با جدیت بیشتری برنامه ریزی کنیم تا بدین وسیله میزان مصرف مواد مخدر را کاهش دهیم.

وی اظهار کرد: غفلت در موضوع مواد مخدر می تواند خطرات جدی برای آحاد مردم داشته باشد و همه باید نسبت به آن حساس باشند و در این زمینه اقدامات رسانه های و تبلیغاتی افزایش یابد.

این مسوول گفت: در زمینه نظارت بر مراکز مختلف مربوط به مواد مخدر با چالش جدی رو به رو هستیم و باید نظارت در این موضوعات به دلیل اهمیت آن با جدیت تمام انجام شود.

جمالی پور افزود: هیچ مرکز ترک اعتیاد در قزوین نباید بدون پزشک باشد و باید موضوعات درمانی در این زمینه به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

جمالی پور گفت: آموزش و اشتغال بهبود یافتگان جزو ماموریت های مهم تمامی مدیران است و باید هرگونه تسهیلات و خدمات برای این قشر به بهترین شکل ممکن انجام شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار