خبرهای داغ:

ارتقا کیفیت نظام تربیتی صالحین باید مورد توجه قرار گیرد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه بر ارتقاء کیفیت نظام تربیتی صالحین شهرستان و بر بالا بردن ظرفیت های آموزشی پایگاه ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۹۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با هیئت اندیشه ورز، نخبگان و پیشکسوتان بسیج جهت احیاء و به ظرفیت رسانی پایگاه ها و ارتقاء کیفیت نظام تربیتی صالحین شهرستان برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم در این جمع ضمن اشاره بر اهمیت ارتقای نظام تربیتی حلقات صالحین و بالا بردن سطح کیفی آموزش ها در حلقات اظهار کرد: شجره طیبه صالحین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به لحاظ کیفی مورد تقویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال یعنی پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه تولید که بطورقطع موجب رونق اقتصادی خواهد شد و کشور را در مقابل تحریم‌ها بی اثر خواهد کرد، افزود: بیش از چهل سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با رفتارهای خصمانه و خصومت ورزی دشمنان  انقلاب از جمله شدید ترین تحریم‌های ظالمانه دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند اما، ملت ایران با مقاومت و ایستادگی در برابر این تحریم‌ها، چشم جهانیان را به حیرت وا داشته‌ است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: بطور قطع تنها راه عبور از  مشکلات همان راهبرد عالمانه و حکیمانه امام خامنه ای (حفظه الله) مبنی بر پایبندی به الگوی مطلوب اقتصاد مقاومتی، ایجاد رونق تولید و جهش تولید در کشور است.

ادهم خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت و بهره‌‌گیری مناسب از ظرفیت نهادهای عمومی غیردولتی با ایفای نقش ملی و فراملی در تحقق اقتصاد مقاومتی، بسیج با اجرای طرح‌های اقتصادی قدم‌های خوبی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی درمناطق مختلف کشور برداشته است.

همچنین در این جلسه بر استفاده تخصصی از پتانسیل بسیج در حمایت از تولید در تمام زمینه ها، تحقق منویات مقام معظم رهبری، شناخت موانع در راستای تولید، استفاده از ظرفیت بسیج  جهت رفع موانع و بر تحقق شعار سال تاکید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار