مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

تلاش دشمنان دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: تلاش دشمنان انقلاب بخصوص آمریکا، صهیونیست ها و رسانه های وابسته به آن ها کمرنگ نشان دادن انتخابات و دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۳۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در نشست بصیرتی شورای حوزه های نصر 4 و 9 دی افزود: انتخابات نقطه قوت و حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

وی ادامه داد: مخالفان حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و آن هایی که می خواهند حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد در زمین دشمن بازی می‌کنند.

حجت الاسلام برزگر گفت: وظیفه همه احاد مردم حضور در صحنه انتخابات است و اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهیم این فرصت تبدیل به تهدید به نفع دشمن خواهدشد.

وی افزود: همه برای ناامید کردن دشمن تکلیف داریم تا در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و امروز تنها محل مانور دموکراسی، ارتباط مستمر با صندوق‌های رای است.

حجت الاسلام برزگر تاکید کرد: مردم باید دنبال کسی باشند که کارنامه روشن و سابقه انقلابی گری و مبارزه با فساد داشته باشد چون با چنین شخصی نقشه دشمن خنثی می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: مردم باید به فکر دولتی باشندکه در فکر حل مشکلات مردم و خدمت به کشور و نظام اسلامی و انقلابی باشد.

حجت الاسلام برزگر گفت: مردم ایران روز 28 خرداد اقتدار و صلابت خود را با حضور حداکثری در پای صندوق های رای به دنیا نشان می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار