خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده:

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز مدرسه سید الشهدا افغانستان در نطنز

گرامیداشت شهدای دانش آموز مدرسه سیدالشهدا(ع) افغانستان و محکومیت این اقدام تروریستی به همت شورای بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۸۳۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، آئین گرامیداشت شهدای دانش آموز مدرسه سیدالشهدا(ع) افغانستان و محکومیت این اقدام تروریستی به همت شورای بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نطنز برگزار شد.

آئین گرامیداشت شهدای دانش آموز مدرسه سیدالشهدا(ع) افغانستان و محکومیت این اقدام  تروریستی به همت شورای بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نطنز و با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز و با حضور سرهنگ علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز و جمعی از مسئولان و بسیجیان با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی در جوار گلزار شهدای گمنام شهر نطنز برگزار شد.

حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه شهرستان نطنز ضمن‌ تسلیت به شهادت رسیدن تعدادی از دانش آموزان افغانستانی در حادثه کابل و محکومیت این اقدام تروریستی اظهار داشت : از گذشته تا به حال مردم عزیز ایران در کنار مردم افغانستان و مهاجران عزیز و کشور مظلوم و شیعه افغانستان بوده‌اند و از این به بعد نیز خواهند بود.

 در این مراسم علاوه بر سخنرانی امام جمعه و شعارهای استکبارستیز حاضران دکلمه و بیانیه‌ای از سوی تعدادی از خواهران شورای بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نطنز قرائت گردید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار