جلسه تشریح برنامه‌های بسیج در سال ۱۴۰۰ در شهرستان خاش برگزار شد

خاش- جلسه فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات حوزه کوثر خواهران با حضور فرماندهی محترم سپاه شهرستان خاش در راستای ابلاغ برنامه‌های سال ۱۴۰۰ در آن حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۸۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری در خاش: جلسه فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات حوزه کوثر خواهران با حضور فرماندهی محترم سپاه شهرستان خاش و در راستای ابلاغ برنامه‌های سال ۱۴۰۰ در آن حوزه برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان خاش، در آستانه سال ۱۴۰۰ و در نشستی به تشریح برنامه‌های رده تحت مدیریت خویش در سال جاری جدید، پرداختند.
 
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در ابتدای این نشست ضمن تبریک عید فطر شروعی پرنشاط و جهادی برای تلاشی دانستند که به فرمود: ه مقام معظم رهبری، باید در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید در عرصه‌های مختلف در عین حفظ پویایی و توانمند سازی پایگاه‌های بسیج باشد.

این مسئول در خصوص برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۰ پایگاه‌های بسیج  با اشاره به این مطلب که توضیحات کامل ارائه شد افزود: رئوس داخلی برنامه‌های حوزه بسیج  ادامه روند سال گذشته در ارتقای توانمندی پایگاه‌های بسیج است که در این عرصه مقرر و برنامه ریزی شده که تمامی پایگاه‌ها در حد ویژه و موفق ارتقاء یابند.
 
وی با تقدیر از زحمات پایگاه‌ها در راستای اجرای ماموریت‌های ابلاغی بسیج و آرزوی قبولی طاعات و عبادات با تاکید بر اجرای برنامه‌های ابلاغی در راستای طرح‌های اعتلای بسیج بر اثرگذاری و هدفدار بودن برنامه‌ها تاکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار