توزیع 1300 پرس غذای گرم در بین نیازمندان خوی

مسئول گروه جهادی گل نرجس حوزه کوثر سپاه خوی گفت: 1300 پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۱۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰

حبوطی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: کمک به هم نوع از ارزش‌های دینی و مهم در جامعه اسلامی ایران به شمار می رود، که باید در راستای ترویج و فرهنگ سازی هرچه بیشتر این امر خداپسندانه تلاش شود.

وی گفت: همزمان با شهادت الگو و اسوه جوانمردی و عدالت حضرت علی(ع)، 1300 پرس غذای گرم به همت گروه جهادی گل نرجس حوزه کوثر طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.

حبوطی گفت: دغدغه ما رونق بخشیدن به سفره نیازمندان است و در این راستا نیز علاوه بر توزیع غذای گرم دو راس دام سبک و سنگین به ارزش 42 میلیون ریال با مساعدت خیرین ذبح و در بین 70خانواده نیازمند توزیع شد.

توزیع 100 بسته معیشتی بین نیازمندان خوی

مسئول گروه جهادی شاخه طوبی حوزه کوثر سپاه خوی، گفت: به همت خواهران خیر این شهرستان 100بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

صادقی اقدم مسئول گروه جهادی شاخه طوبی حوزه کوثر سپاه خوی در حاشیه توزیع بسته های معیشتی، هدف از این اقدام خداپسندانه را تأسی به ائمه معصومین (ع) عنوان کرد و گفت: باید دنباله‌رو و ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.

وی افزود: متاسفانه خانواده های بیشماری از نظر معیشتی در تنگنا هستند، پس نیاز مبرم به همدلی و مشارکت بیشتری است و طبعاً افراد متمکن و خیر می‌توانند نقش مهم و تأثیرگذاری در این زمینه ایفا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه  در تمامی کارهای خیر باید نگاه بسیجی و جهادی حاکم باشد، افزود: تنها با این روحیه معنوی و فرهنگ بسیجی می‌توان تأثیرگذار بود و خدماتی ارزنده به جامعه داشت به نحوی که گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

وی ادامه داد: اقلام ضروری همچون برنج، روغن، انواع حبوبات، قند ،چایی، ماسک و ... از جمله محتویات هر بسته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار