خبرهای داغ:

کمبود آب در تابستان پیش روی شاهرود/اهمیت شناسنامه دار کردن طرح های آبی شهرستان

شاهرود_فرماندار شاهرود به کمبود آب در تابستان پیش رو اشاره کرد و گفت: شناسنامه دار کردن فعالیت‌ها و طرح‌های آبی در شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۷۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۹
کمبود آب در تابستان پیش روی شاهرود/اهمیت شناسنامه دار کردن طرح های آبی شهرستانبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج شاهرود، به برگزاری سومین نشست ستاد رفع موانع تولید در شهرستان شاهرود طی ۲ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌ها در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تکلیف اساسی است و در کنار روند اجرایی انتخابات باید آن ماموریت‌ها و مسوولیت‌ها نیز انجام شود.
معاون استاندار سمنان توجه به مشکلات مردمی به ویژه روستا‌ها ضروری خواند و افزود: امسال مقداری شرایط نامتعادل جوی و اقلیمی را در شهرستان شاهد هستیم، کم بارشی و پراکندگی بارش از لحاظ مکانی و زمانی نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.
جلالی به بارش‌های چند روز اخیر اشاره کرد و اظهار کرد:در منطقه تاش روز گذشته بارش ۲۰ میلیمتری و در منطقه مجن هم بارش ۵۸ میلیمتری را شاهد بودیم که این بارش‌ها اثرات خوبی بر آب‌ها و سفره‌های زیر زمینی خواهد داشت، ضمن این که مراتع را بهبود می‌بخشد.
وی با بیان اینکه بارندگی اخیر خسارتی نداشته است، افزود: بر اثر بارش روز گذشته جاده شاهرود به آزادشهر برای مدت یک ساعت مسدود شد که با اعزام گروه عملیاتی بلافاصله این راه بازگشایی شد.
جلالی به کمبود آب در تابستان پیش رو اشاره کرد و گفت: شناسنامه دار کردن فعالیت‌ها و طرح‌های آبی در شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه برای بخشی از طرح‌های آبی ردیف‌های اعتباری در پیوست قانون در نظر گرفته شده، تصریح کرد: زمانی اعتباری در پیوست قانون نیاید برحسب پیگیری کار انجام می‌شود، اما وقتی در پیوست قانون قرار گیرد، شناسنامه دار می‌شود.
جلالی افزود: پیگیری‌های خوبی توسط نماینده شهرستان شاهرود و میامی در مجلس در خصوص شناسنامه دار کردن اعتبارات انجام شده است که جای تقدیر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار