امام‌جمعه ابرکوه:

اقدام عاجل برای تبدیل دهستان اسفندار و تیجرد به بخش

امام‌جمعه ابرکوه گفت: باید عاجلاً با همراهی مردم و مسئولین شهرستان، روستاهای دهستان تیجرد در منطقه فراغه و اسفندار در منطقه اسفندآباد بهمن به بخش ارتقاء یابند.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۳۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در جلسه کارگروه توسعه شهرستان در محل فرمانداری که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور محمدرضا صباغیان نماینده مجلس برگزار شد، فرماندار ابرکوه خواستار همیاری نماینده در حل مشکلات مختلف به‌ویژه در بخش آب روستایی شد.
در این نشست همچنین اعلام شد که مراحل سیر پروژه جی تی ال به نتیجه نهایی خود برای اجرایی شدن نزدیک شده است.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه نیز در بخشی از اظهارات خود خطاب به نماینده اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با ابراز امتنان از فرماندار در خصوص ارتقاء دهستان تیجرد و منطقه فراغه به بخش مستقل از مرکزی و نیز ارتقاء دهستان اسفندار به بخش مستقل از بهمن، زمینه اجرایی شدن آن فراهم شده است.
وی پس‌ازاین جلسه در گفتگو با بخشداران بخش‌های مرکزی و بهمن و برخی دهیاران، اذعان کرد: انتظار دارم با پیگیری شما، دهیاران در این دو منطقه فراغه و اسفندآباد طی نامه‌ای ممهور به مهر شورای هر روستا و دهیاری رسماً درخواست ارتقاء دهستان به بخش نمایند تا فرمانداری به استانداری و استانداری به وزارت کشور جهت اقدام ارجاع نماید و در این خصوص قول پیگیری سریع را هم از نماینده گرفته‌ایم و مسئولین شهرستان نیز همسو با این مطالبه مهم و تأثیرگذار مردمی هستند.
امام‌جمعه شهرستان همچنین تصریح کرد: ارتقاء اسفندآباد به بخش مستقل قطعاً آینده روشن‌تر و موفق‌تری را برای ارتقاء بخش نیز خواهد داشت و در این خصوص ما همراه مردم هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار