امام‌جمعه بخش بهمن:

دلگرمی کارگران موجب افزایش راندمان تولید می‌شود

امام‌جمعه بخش بهمن گفت: دلگرمی کارگران موجب افزایش راندمان تولید، کفیت بخشی به کالا و اهتمام به کمیت و آمار بالا و رونق بیشتر تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۶۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، هم‌زمان با هفته کار و کارگر، رئیس و کارشناسان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان به همراه مسئول بسیج کارگری، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر مهردشت و تعدادی از کارگران و کارآفرینان با امام‌جمعه بخش بهمن دیدار کردند
در ابتدای این دیدار رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه با تبریک هفته کارگر، کارگران و کارفرمایان را دو بال رونق تولید در کشور دانست که نقش مؤثری را در رشد اقتصادی جامعه ایفاء می‌کنند.
ناصر زارع افزود: اگر بخواهیم رشد اقتصادی استمرار داشته باشد، باید روحیه جهادی که از اول انقلاب حاکم بوده است و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم که بدون شک به آن بهره‌وری مدنظر دست خواهیم یافت.
وی همچنین گزارشی از عملکرد اداره در حوزه‌های مختلف و گزارشی از آخرین وضعیت کار و تولید و اشتغال و فضای کسب‌وکار شهرستان و همچنین برنامه‌های اداره جهت تحقق شعار سال ارائه کرد.
در ادامه حجت‌الاسلام رضا علیزاده از کار به عنوان گنج بی‌نهایت یاد کرد و افزود: همه می‌بایست نسبت به تغییر فرهنگ کار در جامعه تلاش کنیم.
امام‌جمعه بخش بهمن برترین عبادت را از نگاه روایات اسلامی کسب روزی حلال دانسته و تأکید کرد از همه ظرفیت‌های موجود در نماز جمعه جهت ارتقای فرهنگ کار و نهادینه نمودن آن استفاده خواهد کرد.
حجت‌الاسلام علیزاده کارگران را سنگربانان سنگر دفاع اقتصادی خواند و اذعان کرد دلگرمی کارگران موجب افزایش راندمان تولید، کفیت بخشی به کالا و اهتمام به کمیت و آمار بالا و رونق بیشتر تولید می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار