اهدای خون روحانیون یاسوجی در ماه مهمانی خدا

جمعی از روحانیون شهر یاسوج با حضور در اداره کل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند .
کد خبر: ۹۳۳۷۹۵۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان به همراه تعدادی از روحانیون شهر یاسوج با هدف کمک به بیماران نیازمند و ترویج فرهنگ ارزشمند اهدای خون، بخشی از خون خود را اهدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک در حاشیه این برنامه گفت؛ اهدای خون از جمله کارهایی است که در طول سال  انجام می شود و در شرایط کرونایی نیز به فراخور اعلام نیاز اداره کل انتقال خون ضروری است که مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی کمک به همنوعان و رفع نیازهای بیماران در شرایط فعلی و در ماه مبارک رمضان را دارای ثواب دنیوی و اخروی دانست و گفت؛ مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد همچون همیشه در کمک به نیازمندان، بیماران و آسیب دیدگان از کرونا  پیشقدم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان بیان کرد؛ وظیفه خود دانستیم که به همراه جمعی از روحانیون استان گام کوچکی جهت کمک به بیماران نیازمند به خون برداریم و فرهنگ اهدای خون که جزو مسایل حیاتی و نیاز مبرم هر جامعه ای است را ترویج کنیم.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
آخرین اخبار