همتی برای مانع زدایی ها در مسیر تولید:

مشکل بزرگترین واحد تولید لبنیات ملارد رفع شد/با راه اندازی این‌مجموعه،1300کارگر مشغول فعالیت می شوند

فرماندار ملارد می گوید،ستاد رفع موانع تولید شهرستان با پیگیرهای متعدد، مشکل این واحد نمونه را دفع کرد و تا یک‌ماه آینده هم به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۳۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

مشکل بزرگترین واحد تولید لبنیات ملارد رفع شد/با راه اندازی این‌مجموعه،1300کارگر مشغول فعالیت می شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: واحدهای صنعتی شهر دهک شهرستان ملارد با 110 واحد تولیدی،که یکسال پیش در پیچ و خم مشکلات اداری مانده بودند، اکنون راه برای تولید این واحدها هموار شده است و با پشتیبانی مسئولان این شهرستان چراغ هیچ کدام خاموش نیست.

یکی از بزرگترین واحدهای این شهرک، کارخانه تولید لبنیات بود که مهر ماه سال قبل، معاون وزیر راه و شهرسازی از آن‌بازید نمود و از نزدیک در جریان مُعضلات این واحد قرار گرفت و همچنین قولهای مساعدی نیز برای رفع این‌ مشکلات داد و گفت: " نهایت سعی ما برطرف کردن بُغرنجهای مطرح شده است و تا سال آینده این مهم حل و فصل خواهد شد.

اکنون دغدغهای این واحد صنعتی تا 98درصد رفع گردیده و فرماندار شهرستان ملارد در حاشیه بازدید از مجموعه اظهار داشت: تمامی زیر ساختهای لازم از قبیل آب، برق و غیره...توسط مدیرت شهرستان فراهم شده و همچنین مدیران ملارد را مکلف نموده ایم، که مسائل این واحد تولیدی را خارج از نوبت و در کوتاهترین زمان ممکن حل نمایند.

محسن برنجی در ادامه اعتبار این واحد صنعتی را بیش از3 هزار میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: با راه انداری این‌مجموعه یک‌هزار و سیصد کارگر بصورت مستقیم و غیر مستقیم‌ مشغول فعالیت می شوند.

این‌ مقام محلی در ملارد همچنین وعده داد، کارخانه مذکور تا یک‌ماه آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار