فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد:

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خلیل آباد آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۲۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوالفضل فتوحی امروز با اعلام این خبر گفت: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان، رزمایش کمک مومنانه در شهرستان خلیل آباد همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و در مرحله نخست از این رزمایش بیش از 400 بسته معیشتی توزیع شد و در حال حاضر تعداد 500 بسته معیشتی کمک مومنانه به همت بسیج سازندگی ناحیه و پایگاه های مقاومت بسیج تابعه تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد ، با یادآوری اینکه سپاه با تمام توان و تجهیزات خود پای کار مبارزه با ویروس کرونا است، گفت: به همین منظور از ابتدای شیوع این بیماری منحوس توزیع الکل و مواد ضد عفونی ، تهیه ماسک،تهیه بسته های کمک معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی و ...  در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول به شناسایی خانواده نیازمند که تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد نیستند هم اشاره کرد و گفت: بلافاصله پس از فرموده امام خامنه ای(مدظله العالی) و با ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین کل کشور، جلساتی با حضور مسئولین و به ریاست نماینده ولی فقیه در شهرستان تشکیل و شناسایی نیازمندان و عزیزانی که دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شده اند، به پایگاه های مقاومت بسیج محلات محول شد.

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد خاطرنشان کرد: در این مرحله بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش 160 میلیون تومان و همچنین مقدار 600 کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی و تعداد 5000 پرس غذای گرم، آماده و بین نیازمندان توزیع گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار