دیدار و تجلیل مسئولان سپاه فتح از خانواده شهید مدافع سلامت

جمعی از مسئولان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید محمد زارعی پزشک متخصص هم استانی و نخستین شهید مدافع سلامت استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۳۷۲۱۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سعید برومند زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح،  سرهنگ حشمت اله عطایی نژاد مسئول امور جانبازان و ایثارگران سپاه فتح،  سرگرد عبدالرسول علیزاده مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و دکتر موسوی مدیر بهداری سپاه فتح در این دیدار از نزدیک با خانواده شهید زارعی دیدار و از آنان تجلیل کردند.

 

دیدار و تجلیل مسئولان سپاه فتح از خانواده شهید مدافع سلامت

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت گفت؛ شهید دکتر زارعی از پزشکان متخصص، دلسوز و متعهد بودند که در راه نجات جان مردم تلاش کرد و در ایام شیوع ویروس کرونا در صحنه مقابله با این ویروس منحوس در کنار همکاران خود خدمات رسانی می کرد.

سرهنگ برومند زاده افزود؛ باید خدمات ارزشمند جامعه بهداشت و درمان کشور و استان که در مقابله با ویروس منحوس کرونا شرایط دشواری را متحمل شده اند را پاس بداریم و با رعایت اصول بهداشتی و خود مراقبتی از ّبار مضاعفی که بر روی دوش آنان است بکاهیم.

وی اجرای طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را یک الگوی موفق برای کمک به مردم و حوزه بهداشت و درمان دانست و ابراز امیدواری کرد با ادامه این طرح روند شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کنترل شود.

گفتنی است ،دکتر محمد زارعی پزشک متخصص داخلی هم استانی اسفند ۹۹ بر اثر ابتلای به ویروس کرونا در یاسوج به شهادت رسید. 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار