معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران خبر داد:

برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی از هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ۱۵ ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۷۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین فتح آبادی،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اعلام امضای تفاهم نامه با شرکت نوآوران فن آوازه،گفت: با امضای این تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان تهران با شرکت نوآوران فن آوازه ( دیجی کالا) که در زمینه فروش اینترنتی فعالیت می کند، مددجویان از معافیت و پس از یک دوره زمانی از تخفیف در کارمزد فروش برخوردار می شوند.

وی افزود: کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی تنها به پرداخت تسهیلات اشتغال اکتفا نمی کند و در زمینه آموزش، پشتیبانی،بازاریابی و فروش نیز به مجریان طرحهای اشتغال و خودکفایی خدمات ارائه می دهد.

فتح آبادی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و اختلال در کسب و کارهای بسیاری از افراد، بیان کرد: با توجه به آسیب پذیری قابل توجه مددجویان در شرایط مذکور با اشاره به ضرورت استفاده از فضای مجازی و فروش اینترنتی در شرایط فعلی کمیته امداد استان تهران نیز در این جهت اقدام به ایجاد بستر فروش مجازی برای مجریان طرح های اشتغال در استان تهران نمود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اعلام بهره مندی سایر استان ها از این اقدام ، ادامه داد: در همین جهت جشن رمضان امسال به  صورت مجازی آغاز و پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

وی، گفت:  این تفاهم نامه از فروردین ماه امسال عملیاتی شده است و بر اساس آن مددجویان معرفی شده پس از یک دوره سه ماهه معافیت پرداخت کارمزد ، از ۵۰ درصد تخفیف کارمزد فروش محصولات شرکت نوآوران فن آوازه ( دیجی کالا) برخوردار می شوند.

فتح آبادی، یادآور شد:: تاکنون بیش از ۲۸۰ مددجوی تهرانی به عنوان فروشنده در سایت ثبت نام کرده اند و انشاءالله از هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ۱۵ ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار