خبرهای داغ:

راه اندازی حسینه مجازی در شاهرود

شاهرود_مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، حسینیه مجازی برای پخش مناسبت‌های ملی و مذهبی، جلسه قرآن، احکام، مداحی، مولودی خوانی و سخنرانی‌های مذهبی در این ایام راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۶۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
راه اندازی حسینه مجازی در شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار که عزیزانشان به دلیل ویروس منحوس کرونا آسمانی شدند؛ اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت اجتماعات، اقدام به راه اندازی حسینیه و هیات مجازی کردیم. این فضای مجازی به منظور بهره مندی دوستداران و عاشقان اهل بیت (ع) توسط واحد رسانه موسسه در اینستاگرام و فضای مجازی راه اندازی شده است و دنبال کنندگان این صفحه میتوانند با رصد اعلام‌های قبلی شاهد پخش زنده مناسبت‌های ملی و مذهبی، جلسه قرآن، احکام، مداحی، مولودی خوانی و سخنرانی‌های مذهبیو مناجات خوانی توسط وعاظ و مداحان اهل بیت (ع) باشند.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: با توجه به بیماری کرونا امکان حضور افراد در مساجد، حسینیه‌ها و هیأت‌ها وجود ندارد، به همین دلیل برنامه‌های موسسه و هیأت را در فضای مجازی با نام حسینیه مجازی برگزار می‌کنیم.
وی تاکید کرد: این روز‌ها مدام این جمله معروف «در خانه بمانیم» و همچنین رعایت مسائل بهداشتی را می‌شنویم، زیرا، بهترین راه برای در امان ماندن از دست کووید ۱۹ یا همان کرونا ویروس است.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین افزود: از تمامی علاقمندان دعوت می‌شود جهت اطلاع و شرکت در این برنامه‌ها به مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین مراجعه و یا باشماره ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ تماس حاصل نمایند.
لازم بذکر است برنامه‌ها از پیج اینستاگرام به نشانی ebrahimimimohammad_۳۱۳ بصورت مستقیم پخش می‌گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار