بخشی از بیانیه مهم وزارت خارجه در مورد نقد دور جدید مذاکرات وین:

برای رسیدن به گندم خیالی ری دروغ های شاخدار منتشر می‌کنند

اینکه چگونه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و رویای فتح مجدد پاستور، استفاده ابزاری از دین و نمادهای مذهبی(گندم خیالی ری) مباح می‌شود و در طول سال برای منتقدین برجام حرام، را می‌توان جز لاینفک بازی‌های ظریف سیاست گذاشت.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۴۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  عمران علیزاده عضو هیات علمی گروه جغرافیای سیاسی در یادداشتی تحت نام " چشم‌ها را باید شست (6)" آورده است:

بخشی از بیانیه مهم وزارت خارجه در مورد نقد دور جدید مذاکرات وین:

برای رسیدن به گندم خیالی ری دروغ های شاخدار منتشر می‌کنند.....

 اینکه چگونه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و رویای فتح مجدد پاستور، استفاده ابزاری از دین و نمادهای مذهبی(گندم خیالی ری) مباح می‌شود و در طول سال برای منتقدین برجام حرام ، را می‌توان جز لاینفک بازی‌های ظریف سیاست گذاشت. 

اما نمی‌دانم پس از ۶ سال سرکوب صریح منتقدین توسط تئوری پردازان آزادی بیان ، پرسش از سر نوشت گرین کارت‌های ایالات متحده که به برخی خادمین ملّت به پیوست برجام هدیه داده شده بود و نپذیرفتن آن دور از نزاکت دیپلماتیک بشمار می‌آمد ، جایز است یا خیر ؟


 موضوعی که در هیاهیوی لغو برجام و ممانعت از سفر ایرانیان به ایالات متحده در زمان ترامپ تعمدا گُم شد .

به‌نظر شما تیم امریکایی امروز نیز در وین بجز بازی احیای گام به گام برجام، وعده احیای اهدای گرین کارت ها را  نیز روی میز مذاکرات می‌گذارد؟

بررسی قضایی پرونده مسئولین دو تابعیتی همیشه چراغی ست به تاریک‌خانه شبکه همکار غرب در ایران علی الخصوص در زمان انتخابات که ملت تشنه دانستن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار