توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در آستانه اشرفیه

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه از آغاز چهارمین مرحله رزمایش مواسات خبر داد و گفت: ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۲۵۰ هزار تومان به محرومین شناسایی شده که ثبت در سامانه بسیج بودند اهدا شده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۷۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارمین مرحله رزمایش مواسات (کمک مومنانه) برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات مردم این شهر در کمک به اجرای درست رزمایش مواسات، اظهار کرد: از اولین روز آغاز رزمایش مواسات در گیلان مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه وارد کار شده و تا به این لحظه از هیچ کمکی برای هر چه بهتر برگزار شدن این رزمایش دریغ نکردند.

سرهنگ پاسدار محمد نیک فطرت از آغاز چهارمین مرحله رزمایش مواسات (کمک مومنانه) خبر داد و گفت: ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۲۵۰ هزار تومان به محرومین شناسایی شده که ثبت در سامانه بسیج بودند اهدا شده و این روند ادامه دار است.

وی با اشاره به اهدا سه کمک جهیزیه در آستانه‌اشرفیه افزود: پنج قلم کالا به عنوان کمک جهیزیه به سه نو عروس شناسایی شده توسط کمیته امداد به ارزش ۲۵ میلیون تومان در دهستان دهشال، چهارده، کیاشهر اهدا شد


به گزارش بسیج، توزیع ۱۶ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بالغ بر چهار میلیارد تومان تاکنون انجام شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
 
گفتنی است که دو پایگاه شهید مطهری جسیدان و ۷۲ تن  آستانه اشرفیه هرکدام  به مبلغ تقریبی  ۱۵۰ میلیون تومان  هزینه  شده است.
 
همچنین  دو مسکن محرومین در لفوت  زیر نظر حوزه شهری و  ششکل حوزه دهشال از بخش مرکزی  شهرستان آستانه اشرفیه که هرکدام به مبلغ تقریبی  ۱۴۰ میلیون تومان با کمک سپاه، کمیته امداد، بسیج، خیرین  به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات