مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

سپاه با اتکا به خدا و یاری مردم توطئه دشمنان را خنثی کرده است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب گفت: سپاه پاسداران توانسته با استمداد از خدا و پشتیبانی مردم انقلابی و جریان های مقاومت اسلامی، همه توطئه‌ها و تحرکات شیطنت آمیز ایادی نظام سلطه جهانی را خنثی کند.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۸۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

حجت الاسلام عبدالله طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با تبریک سالروز تاسیس  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: سپاه پاسداران توانسته همه توطئه‌ها و تحرکات شیطنت آمیز ایادی نظام سلطه جهانی در حوزه جنگ سخت، نیمه سخت و در سال‌های اخیر جنگ همه جانبه با محوریت جنگ نرم را رصد و ا زمین گیر کند.

وی ادامه داد: بصیرت و دوراندیشی حضرت امام (ره) در تشکیل نیروی مقتدر و جهادی و برخاسته از متن مردم و انقلاب برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله موفق و پیروزمندانه با توطئه‌ها و فتنه آفرینی‌های جبهه ضد انقلاب و معاندین نظام اسلامی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جلوه‌های لطف و حمایت خداوندی از ملت ایران به شمار می‌رود.
حجت الاسلام طالبی اضافه کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از عرصه‌ها و صحنه‌هایی است که با درخشش نقش‌های خطیر پاسداران انقلاب اسلامی توطئه‌های ضد انقلابی و ضد ایرانی دشمنان قسم خورده ملت ایران با ناکامی و رسوایی مواجه و عظمت و شکوه خیره کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی عالم‌گیر و جامعه جهانی را تحت تاثیر خود قرارداده است.
وی خاطرنشان کرد: حضور سپاه در حوزه‌های خدمت رسانی به مردم در جریان اتفاقاتی نظیر سیل، زلزله و بویژه در روز‌های اخیر در جریان مقابله با ویروس کرونا و همچنین ورود به عرصه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی کارنامه این ارگان انقلابی و ولایی را درخشان‌تر از گذشته کرده است که سهم عمده‌ای از موفقیت‌های بزرگ ایران مرهون مجاهدت‌های خالصانه سپاه است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب یادآور شد :نقش‌های راهبردی و سرنوشت ساز سپاه در صحنه پیگیری ماموریت‌ها، دوران دفاع مقدس، تلاش برای ارتقای بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ناامیدسازی جبهه دشمن و حضور تمام قد در پاسخ به الزامات و نیاز‌های امنیت آفرین برای جامعه، امروز جایگاه خود را به عنوان یک سازمان چند وجهی و چند منظوره در عرصه پاسخ‌گویی به نیاز‌های انقلابی و کشور معرفی کرده است،

ارسال نظرات
آخرین اخبار