نماینده مردم زنجان و طارم در گفت و گو با "بسیج":

با انتخاب آگاهانه و اعتماد بر جوانان انقلابی کام مردم ایران شیرین می شود

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: با انتخاب اصولی،مجلس، قوه قضائیه، دولت و مکتب حاج قاسم با تکیه بر جوانان در جای جای ایران اسلامی کام ایرانیان شیرین می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۳۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برخی از عملکرد‌های مسئولان درس عبرتی برای کارگزاران نظام خصوصا وکلای ملت و دولت‌های آینده است. خدمت به محرومان و انس با کوخ نشینان تنها راه سعادت دنیا و آخرت است که در مقابل آن خط تحریف امام و شهدا قرار دارد که ظهورش در غرب‌زدگی، زندگی اشرافی، حقوق‌های نجومی و فراموشی درد‌های مردمی قرار دارد.
 
با انتخاب آگاهانه و اعتماد بر جوانان انقلابی کام مردم ایران شیرین می شود

وی با بیان اینکه انتهای مسیر جایی است که برخی جوانان ما با وجود توانمندی‌هایشان فراموش شده‌اند و گویا مسئولان از پناه ملت خارج شده و به آغوش غرب پناهنده شده‌اند، افزود: تعطیلی کارخانه‌ها، معطل ماندن کار‌ها، شهید کردن دانشمندان، منهدم کردن آثار آن‌ها نمونه‌ای از ثمره باغ سوخته برجام است و نهایت ذلت آن است که حتی آب خوردن خود را وابسته به غرب کرده‌اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با تاکید بر اینکه نهایت بد فهمی از مکتب اهل بیت این است که امام حسین (ع) را متهم به مذاکره کرده تا برجام را توجیه کنند، عنوان کرد: فرجام بی‌توجهی به قرآن کریم دور شدن از مومنان و محرومان بوده و نهایت آن دل بستن به دشمن است.

وی با بیان اینکه اگر دولت آینده جوان و توانمند باشد می‌تواند تولید ماهواره، موشک، انرژی هسته‌ای را به نهایت سطح خود برساند گفت: آغوش جوانان مومن و متعهد همانند آغوش خداست که اگر به آن پناه برده شود به فضل خدا سربلندی را به کشور به ارمغان خواهد آورد.

حجت‌الاسلام باقری خاطر‌نشان کرد: مصیبت از آنجا آغاز شد که برخی از مسئولان از مسیر اصلی منحرف شدند، حقوق‌های نجومی عادی شد، تصمیمات مهم کشوری پنهان ماند و در نهایت در چند دقیقه تعیین و تکلیف ناجوانمردانه برای ملت انجام شد.

وی گفت: دار و ندار مردم زنجان و ایران در بورس به تاراج رفت، سرمایه کشور برای تامین ارز در راستای تامین کالای اساسی به یغما برده شد، از محل بی‌تدبیری رانت‌های بزرگ ایجاد شد، سو مدیریت چنان بیداد کرد مسئله نظام به تامین روغن و تخم مرغ تنزل یافت؛ بنابراین چه انتظاری می‌توان برای نقاط محروم زنجان، طارم، استان و کشور داشت!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با انتقاد از عملکرد عده‌ای از مسئولان که به جای ساخت خانه برای مردم افتخار بر عدم خانه‌سازی را دارند، بیان کرد: این گونه افراد نامحرم به محرومان هستند و گویا امروز طلبکارند و سفره مظلومان را خالی و جیب خود را پر کرده‌اند. اما باید دریابیم که با مجلس، قوه قضائیه، دولت و مکتب حاج قاسم با تکیه بر جوانان در جای جای ایران اسلامی کام ایرانیان شیرین می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری در پایان گفت: به دولت آینده تذکر می‌دهم تا از فراموشی برخی مسئولین نسبت به وظایف خود به مردم عبرت گیرد و دل بستگی به دشمنان نداشته باشد. اما تاکید می‌کنم ما در راه تامین منابع ملت با کسی تعارف نداریم و با جدیت بر تمام امور مدیریت خواهیم داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار