مسئول عقیدتی سیاسی سپاه خمین:

ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و رسیدن به کمال الهی

سرهنگ پاسدار صادقی گفت:برنامه های ماه مبارک رمضان جهت تقویت آمادگی های اعتقادی و معنوی کارکنان سپاه می باشد
کد خبر: ۹۳۳۳۲۰۴
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛سرهنگ پاسدارحمیدصادقی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه خمین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران گفت:فلسفه وجودی ماه مبارک رمضان که ازآن به ماه میهمانی خدا یاد می نمایند، برای عبور از مادیات و وابستگی های دنیوی و صعود به قله رفیع سعادت و کمال الهی می باشد.

وی گفت:خداوند در این ماه همه بندگان خود را به این میهمانی دعوت کرده چرا که در نظام الهی تبعیضی وجود ندارد در واقع ماه رمضان همانند سپری است که انسان را از بدی‌ها و انحرافات مصون نگه می‌دارد به همین جهت است که این ماه را ماه تزکیه نفس وخودسازی می نامند.

سرهنگ صادقی بیان کرد :ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قران فرصت مناسبی است برای تقویت آمادگی های اعتقادی و معنوی کارکنان سپاه و به همین منظور در این ماه تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمین برای ، پایوران ( پاسداران وسربازان ) جلسات تربیتی و آموزشی جهت رشد و تقویت و معرفت قرانی و انقلابی برگزارمی نماید.

وی اضافه کرد:از جمله برنامه هایی که در این ماه برگزار می گردد ، برگزاری کلاس های جزء خوانی و تفسیر قران کریم،محافل انس باقران، مسئله خوانی احکام اسلامی مبتلا به و...می باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه خمین در پایان گفت: اجر همه پاسداران و سربازانی که زحمت می کشند و روز را به روزه داری و شب را به نگهبانی و برقراری امنیت می‌گذرانند قطعا خیلی بالاست و در پیش پروردگارمتعال اجر وثواب آن محفوظ می ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار