خبرهای داغ:

عیدی یک میلیارد تومانی حامیان به فرزندان معنویشان در استان سمنان

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان مبلغ یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به‌حساب ۳۵۹۳ یتیم و فرزند محسنین در عید نوروز واریز کردند.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۲۴
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
عیدی یک میلیارد تومانی حامیان به فرزندان معنویشان در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محمد قوسی، با اشاره به اینکه در حال حاضر ده هزار و ۱۶۲ حامی حمایت ۷۶۵ یتیم و ۲۸۲۸ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان مبلغ یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به مناسبت عید نوروز به‌حساب فرزندان معنوی خودپرداخت کردند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه که عیدی حامیان در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان و یا اهداء کالا بوده گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزشده است.
محمد قوسی با تأکید بر اجرای پویش ایران مهربان گفت: بهبود وضعیت معیشتی و مرتفع کردن نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید از دیگر اهداف این طرح است.
قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: حامیان طرح اکرام و محسنین به طور کلی یک میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان به‌صورت نقد و ۳۵۳ میلیون تومان به‌صورت کالا در اسفندماه سال ۹۹ به فرزندان معنوی خود کمک کردند که از این مجموع یک میلیاردو ۱۶ میلیون تومان در قالب عیدی بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار