نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد:

لزوم اطلاع رسانی منظم و منسجم خدمات ارائه شده به مردم

زاهدان-نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان گفت: کار‌ها و خدمات ارائه شده به صورت منظم و منسجم اطلاع رسانی شود، زیرا عامل امیدواری و دلگرمی مردم و مانعی برای تبلیغات سوء دشمنان خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۸۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار بسیج به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار استاندار و هیئت همراه با تبریک فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه از زحمات و تلاش‌های مجموعه استانداری سیستان‌وبلوچستان جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم محروم منطقه تشکر کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی و خدمات خوبی به مردم استان ارائه می‌شود، اما متاسفانه در اطلاع رسانی و بیان این خدمات کم کاری صورت گرفته است.

امام جمعه زاهدان افزود: حق نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف استان چنین اقتضا می‌کند که کار‌ها و خدمات ارائه شده به صورت منظم و منسجم اطلاع رسانی شود، زیرا عامل امیدواری و دلگرمی مردم و مانعی برای تبلیغات سوء دشمنان خواهد بود.

آیت الله محامی به همدلی و هم افزایی در بین مردم مسئولان تاکید کرد و گفت: در حادثه سراوان علیرغم تبلیغات گسترده دشمن مردم استان با بصیرت و آگاهی راه درست را تشخیص داده و به خوبی نقش خود را ایفا کردند و باید توجه داشت که همدلی و یکصدایی مردم و مسئولان استان جلب توجه مرکز نشینان را در پی خواهد داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان بیان داشت: سیر رشد بودجه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در استان نشان از همت و تلاش همگانی مسئولان دارد و باید به گونه‌ای برنامه ریزی و ریل گذاری شود تا در صورت تغییر دولت و مسئولین روند رشد دچار کاهش نشود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان رشد علمی و فرهنگی را عاملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌ها دانست و ادامه داد: برخی قانون شکنی‌ها و درگیری‌های طایفه‌ای نیاز به فرهنگ سازی و کار مستمر دارد و به مرور تاثیر خود را نشان می‌دهد و نیاز است تا در کنار سرمایه گذاری اقتصادی و عمرانی رشد و توسعه فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: در سال گذشته با مشکلات متعددی از جمله کم آبی، قاچاق سوخت، کمبود نان و مرغ مواجه شدیم مشکلاتی که با تدبیر و برنامه ریزی قابل حل خواهد بود، اما ممکن است برخی اقدامات موثر صورت گرفته در آینده به بار نشسته و تاثیر آن را ببینیم.

همچنین در ابتدای این دیدار موهبتی استاندار هم ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه به ارائه گزارشی از مهمترین دستاورد‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پرداخت و گفت: خوشبختانه بودجه مصوب شده برای سیستان‌وبلوچستان در سال ۱۴۰۰ رشد چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته دارد.

وی توجه به بخش‌های آب، کشاورزی، صنعت و معدن، راه، مناطق ویژه اقتصادی، سرمایه‌گذاری برای توسعه اقتصادی دریا محور و اتمام پروژه‌های بزرگ در دست اجرا را از اولویت‌های اجرایی سیستان‌وبلوچستان دانست و خاطرنشان کرد: تحقق این اهداف مستلزم همکاری و هم‌افزایی تمام بخش‌های سیاست‌گذاری، مدیریتی و اجرایی استان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار