خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین

طرح آرامش بهاری با حضور ۲۱ مبلغ اجرا شد/اجرای کاروان شادی اعیاد شعبانیه در ۱۳ نقطه استان

حجت الاسلام مجیدی گفت: همزمان با سال جدید و تقارن اعیاد شعبانیه طرح آرامش بهاری با حضور ۲۱ مبلغ در فضای مجازی و حقیقی و اجرای کاروان های شادی در ۱۳ نقطه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۳۱
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به طرح آرامش بهاری بیان کرد: این طرح از ۲۸ اسفند سال ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۵ بقعه شاخص استان قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح ۲۱ مبلغ شامل ۱۱ مبلغ بومی، ۷ مبلغ حضوری و ۳ مبلغ فضای مجازی در خیمه های معرفت این طرح به صورت مجازی و حقیقی مستقر و پاسخگوی سوالات شرعی، مشاوره و دیگر برنامه های این طرح بودند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با اشاره به کیفیت برگزاری طرح آرامش بهاری در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: بیان رضایتمندی قطعا از سوی مردم و زائرین بقاع متبرکه انجام می شود اما با توجه به شرایط موجود و محدودیت های ایجاد شده تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن انجام دادیم.

حجت الاسلام مجیدی در خصوص برگزاری مراسمات ویژه اعیاد شعبانیه عنوان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته مراسمات ویژه اعیاد شعبانیه هم به صورت مجازی و هم حقیقی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد و علاوه براین امر کاروان های شادی در ۴ شهرستان البرز، بویین زهرا تاکستان و قزوین و ۱۳ نقطه استان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در خصوص کمک های معیشتی این طرح به جامعه هدف و قشر آسیب پذیر تصریح کرد: همزمان با آغاز طرح آرامش بهاری در ۲۸ اسفند ماه، ۲۵۰۰ بسته معیشتی و بن کارت خرید (سه میلیون ریالی) تهیه و توسط امنا و خادمین بقاع متبرکه در طول برگزاری طرح با توجه به تقارن با اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد حضرت مهدی(عج) با عنوان تبرکات مهدوی بین نیازمندان توزیع گردید.

انتهای پیام/ ۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار