فرمانده تیپ ۴۸فتح خبر داد:

نصب و راه اندازی ۱۵۰ کانکس اهدایی رهبر انقلاب در سی سخت

فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد از نصب و راه اندازی ۱۵۰ کانکس اهدایی رهبر معظم انقلاب در منطقه زلزله زده سی سخت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۲۲
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه بازدیداز مناطق زلزله زده دنا گفت؛ رهبر معظم انقلاب ۳۰۰ کانکس به مردم زلزله زده سی سخت اهدا کردند که این کانکس ها در هفته گذشته به شهر سی سخت منتقل شدند .

وی بیان کرد؛ بعد از سفر سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه به منطقه زلزله زده سی سخت کار نصب و راه اندازی ۱۵۰ کانکس اهدایی رهبر معظم انقلاب به تیپ ۴۸ فتح استان واگذار شد و به سرعت وارد عمل شدیم.

وی بیان کرد؛ تاکنون ۹۵ کانکس توسط تیپ ۴۸ فتح آماده سازی ، نصب و راه اندازی شده است و کارمابقی آنها نیز به زودی انجام می شود.

سردار حکمتیان در ادامه با اشاره به اینکه تیپ ۴۸ فتح در تعطیلات نوروز نیز برای خدمات رسانی به مردم زلزله زده سی سخت در آماده باش به سر می برد گفت؛ کار برقراری نظم و امنیت،جابجایی اسباب و اثاثیه زلزله زدگان، رفع آلودگی از منطقه ، آواربرداری، ارایه خدمات در حوزه کشاورزی، احداث جاده های دسترسی در روستاها و ... از جمله اقدامات این یگان است که کماکان ادامه دارد. 

سردار حکمتیان ابراز داشت؛  تیم هایی از گردان های امام حسین (ع ) این یگان نیز با دریل تخریب در بحث خارج کردن درب و پنجره ها و آهن آلات از خانه های زلزله زده  به مردم منقطه کمک می کنند.

وی تصریح کرد؛  امروز به همراه فرماندار دنا از مناطق مختلف شهر زلزله زده سی سخت بازدید کردیم و بسته های معیشتی و بهداشتی در اختیار بیماران خاص و صعب العلاج قرار گرفت.

سردار حکمتیان یادآور شد؛ تیپ ۴۸ فتح تا آخرین لحظه در کنار مردم زلزله زده سی سخت خواهد بود و با تمام تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارد به یاری زلزله زدگان آمده است.

انتهای پیام / 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار