معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

فرهنگ دفاع مقدس عامل مصونیت کشور مقابل توطئه هاست

سرهنگ پاسدار محمدحسین آذر،آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا را عامل مصونیت کشور در مقابل توطئه های استکبار جهانی دانست.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۴۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی تولید محتوای اردوهای راهیان نور مجازی در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز، گفت: امروز مصادف با میلاد فرخنده حضرت عباس علیه السلام و  روز جانباز است و افتخار ما این است که در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هستیم و برکت های بسیاری از این نام مقدس دیده ایم.

سرهنگ پاسدار محمدحسین آذر با اشاره به اهمیت نام مقدس قمربنی هاشم علیه السلام نزد رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری، روند نامگذاری یگان رزمی سپاه استان در زمان دفاع مقدس را یادآوری کرد و افزود: توسل و  تمسک به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و منسوب بودن به سالار شهیدان و قمرمنیر بنی هاشم علیه السلام تاج کرامت و مایه افتخار ماست.

وی، در ادامه خاطرنشان کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا برگزاری تجمعات و اردوهای راهیان نور را که یک مانور بزرگ فرهنگی بود لغو کرده ولی استفاده از فضای مجازی و شکبه های پیام رسان داخلی می تواند بخشی از این مشکل را حل کند.

این مقام مسئول، گفت: تولید محتوای غنی برای استفاده دانش آموزان در شبکه شاد پیرامون راهیان نور و فرهنگ ایثار و دفاع مقدس می تواند گوشه هایی از رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوان انتقال دهد.

سرهنگ آذر، با تأکید بر تقویت کارگروه محتوایی برای تولید و بارگذاری محتواهای اثرگذار و غنی در فضای مجازی و کانال های راهیان نور وشبکه  شاد، معرفی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، شناساندن شهدای شاخص ملی، استانی و منطقه ای را از دیگر اولویت های اردوهای راهیان نور مجازی عنوان کرد.

وی گفت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا و ایثارگران عزیزمان، نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور را در مقابل توطئه های استکبار جهانی مصون می سازد.

گفتنی است؛ اردوهای راهیان نور دانش آموزی امسال به خاطر شرایط شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود و افتتاحیه این اردوها در استان چهارمحال و بختیاری، سه شنبه 19 اسفندماه در تپه نورالشهدای شهرکرد با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار شد.

شایان ذکر است؛ 20 اسفند در تقویم رسمی جمهوری اسلامی بعنوان روز راهیان نور نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار