جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین:

پویش لبخند رضایت آغازی برای کارهای بزرگ است

زاهدان-جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین گفت: پویش لبخند رضایت آغازی برای انجام کارهای بزرگ و راهی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۱۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا در مراسم پویش لبخند رضایت، که با همت بسیج فرهنگیان سپاه سلمان و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در دبیرستانه دخترانه صادقیه شهرستان زاهدان بر گزار شد،  با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت امام حسین و روز پاسدار گفت: سپاه نیروی ولایت مدار و انقلابی است که در راستای آرمانهای انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین رهبری گام برداشته و بر خواهد داشت.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین با تاکید بر این مطلب که امروز سپاه دردر مسیری گام نهاده است، که جز دغدغه های رهبر انقلاب می باشد و باید در راستای رسیدگی و حل مشکلات مردم تلاش کرد.
 
وی ادامه داد: این نهاد مردمی و انقلابی که از بطن مردم برخواسته است با انجام فعالیت های جهادی و انقلابی با روحیه بسیجی در میدان حضور جدی دارند.
 
سرهنگ کیخا بیان کرد: جهادگران بسیجی با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک به همنوعان خود از ابتدای ویروس منحوس کرونا اقدامات ارزشمند و مفیدی را در راستای خدمت رسانی بی منت به محرومین و نیازمندان جامعه ارائه کرده اند.
 
این مسئول با تاکید بر این مطلب که گروه های جهادی به صورت مجاهد فی سبیل الله شبانه روز در راستای اهداف انقلاب گام برداشته  و  فرمایش مقام معظم رهبری را با دل و جان انجام می‌دهند تصریح کرد: اقشار سپاه سلمان در قالب ماموریت های مختلف اجرای برنامه‌های متنوعی را برعهده دارند که در راستای مواسات و همدلی با نیازمندان، رزمایش کمک مومنانه را انجام داده و در حال ارائه خدمت در سطح استان می باشند.
 
 وی ادامه داد: پویش لبخند رضایت در راستای تداوم  رزمایش مومنانه یکی از  اقدامات موثر انجام شده این نهاد مردمی  می باشد که در این راستا سایر ارگان‌ها و نهادهای انقلابی نیز به جهت کاهش آلام مردمنیازمند و افراد آسیب دیده از کرونا انجام داده است.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج و متخصصین اظهار داشت: اجرای رزمایش کمک های مومنانه برنامه ای مفید و موثر در راستای کمک به نیازمندان است تا از  میزان محرومیت‌های استان بکاهد.
 
وی با توجه به ویروس منحوس کرونا که شرایط معیشتی و اقتصادی را برای مردم جامعه تنگ کرده است، بیان کرد: شرایط امروز جامعه پسندیده و مناسب مردم انقلابی و ولایتمدار  ایران اسلامی نیست لذا  مسئولین باید با همت و تلاش مضاعف  دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم را حل و فصل نمایند.
 
سرهنگ کیخا در پایان اظهار داشت: پویش لبخند رضایت آغازی برای انجام کارهای بزرگ  به منظور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردماست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار