خبرهای داغ:
در ادامه کمک های مومنانه قرارگاه جهادی شهید سلیمانی انجام شد؛

توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال درشهر الوند

در ادامه کمک های مومنانه قرارگاه جهادی شهید سلیمانی، به همت خیرین و بسیجیان شهر الوند ۶۵۰ بسته معیشتی درشهر الوند توزیع گردید.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۱۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

به گزارش بسیج، سپاه پاسداران در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در تمام مراحل و عرصه های کشور همواره خود را سرباز وطن دانسته و در این راستا از تمام ظرفیت خود برای تحقق آرمان های انقلاب بهره گیری کرده است.

یکی از اقدامات سپاه تهیه و توزیع بسته های معیشتی در راستای حمایت از اقشار کم بهره و آسیب پذیر جامعه است. سپاه شهرستان البرز استان قزوین نیز از این امر مستثنا نبوده و با شیوع ویروس کرونا در استان، اقدامات گسترده ای را به انجام رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در ادامه کمک های مومنانه قرارگاه جهادی شهید سلیمانی، به همت خیرین و بسیجیان شهر الوند ۶۵۰ بسته معیشتی درشهر الوند توزیع گردید.

سروان جواد گل محمدی فرمانده حوزه شهید رجایی در این خصوص بیان کرد: ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و بسیجیان شهر الوند جمع آوری و بین جامع هدف توزیع گردید.

سید فرشاد میری فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی بیان کرد: در راستای قرارگاه جهادی شهید سلیمانی، بسیجیان و خیرین شهر الوند، ۲۵۰بسته معیشتی به ارزش ریالی۴۰۰ میلون ریال جمع آوری و ان شاءالله در ایام ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام توزیع می شود.

صفیه فیوجی فرمانده حوزه بسیج حضرت خدیجه(س) در این خصوص بیان کرد: به همت خیرین و خواهران بسیجی ۱۵۰بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳۰۰میلیون ریال در بین جامع هدف این مجموعه توزیع گردید.

این همبستگی حاصل تفکر بسیجی و انقلابی است که در میان بسیجیان همیشه وجود داشته و این همبستگی زمینه ساز توسعه کشور در تمام عرصه ها بوده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار