خبرهای داغ:

توزیع بیش از دوهزار بسته معیشتی در شاهرود

شاهرود_مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از توزیع بیش از دوهزار بسته معیشتی در قالب اجرای طرح باران همدلی در سال ۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۱۶۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
توزیع بیش از دوهزار بسته معیشتی در شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج از اجرای طرح باران همدلی و توزیع بیش از دوهزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند در سال ۱۳۹۹ خبر داد و با اشاره به اینکه از ابتدای پیدایش ویروس کرونا این طرح در شش مرحله در سال ۱۳۹۹ اجرا شد، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح باران همدلی با هدف کمک به اقشار آسیب دیده و کم درآمد بین اقشار نیازمند شهرستان توزیع شد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود بیان کرد: در بسته‌های معیشتی اقلام مختلف غذایی به همراه بسته‌های بهداشتی مانند مواد ضدعفونی کننده و ماسک نانو و پوشاک می‌باشد.
وی با بیان اینکه پس از انتشار ویروس کرونا بسیاری از اقشار جامعه در زمینه تأمین معیشت دچار مشکل شدند و از فعالیت بازماندند، تصریح کرد: این اقلام و بسته‌های معیشتی با مشارکت خیرین و فعالان موسسه، در بین خانواده‌های کم برخوردار در محلات نیازمند شهرستان توزیع گردیده است.
ابراهیمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک مؤمنانه به افراد نیازمند جامعه، بیان کرد: دین اسلام تاکید بسیاری جهت کمک به فقرا دارد و همچنین در بسیاری از آیات کلام الله مجید نیز از کلمه انفاق استفاده شده است که نشان از اهمیت این موضوع دارد و کمک به نیازمندان در این اوضاع اقتصادی، عمل به وظیفه شرعی نیز محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار