مسئول کمیته نظارت و پایش قرارگاه شهید سلیمانی:

طرح شهید سلیمانی گامی دیگر برای جهانی شدن تفکر بسیج برداشت

دکترمسلم چشمی تاکید کرد: طرح شهید سلیمانی گامی دیگر برای جهانی شدن تفکر بسیج برداشت و امروز بسیاری از کشورها به دنبال الگوگیری از طرح شهید سلیمانی هستند.
کد خبر: ۹۳۲۷۴۰۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، مسئول کمیته نظارت و پایش و ارزشیابی قرارگاه شهیدسلیمانی در سفر به شهرستان کوهرنگ در قرارگاه عملیاتی طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به مستعد بودن استان چهارمحال و بختیاری از انتشار ویروس جهش یافته انگلیسی با ورود مسافران از استان های همجوار ابراز نگرانی کرد.

دکترمسلم چشمی، طرح سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی را یک رزمایش همدلی در برابر تهاجمات احتمالی و آمادگی کامل در مقابله با تهدیدات بیولوژیکی دشمنان عنوان کرد.

معاون سلامت و دفاع زیستی بسیج، با مقایسه موقعیت امروز کشور با زمان ورود ویروس کروناگفت: از موقعیت تدافعی سال گذشته به حالت تهاجمی رسیدیم و امروز در مرحله رشد و قوت هستیم، به گونه ای که چشم دنیابه ماخیره شده است.

وی افزود: به برکت اجرای طرح شهیدسلیمانی، امروز در شرایط مهار بیماری کرونا نسبت به همه کشورهای دنیا جلوتر هستیم و این طرح ایران را از جمله کشورهای موفق در راستای کنترل و مهار بیماری قرار داد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی گامی دیگر برای جهانی شدن تفکر بسیج برداشت و امروز بسیاری از کشورها به دنبال الگوگیری از طرح شهید سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه، امروز یکی از ماموریت های مهم سپاه و بسیج علاوه بر تامین امنیت پایدار در کشور، تامین امنیت در حوزه سلامت است،  یادآور شد: اقداماتی در ابعاد مقابله، پیشگیری، درمان و واکسن کرونا در حال انجام و پیگیری است و با قوت ادامه دار می باشد.

دکترچشمی، بااشاره به ادامه بودن طرح شهیدسلیمانی تاپایان بیماری کرونا اظهار داشت: مجموعه بسیج بعد از بیماری هم در بخش اجتماعی و روحی و روانی و اقتصادی و فرهنگی در کنار مردم می ماند و از آنان حمایت میکند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار