خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۲۰۷ هزار عدد مواد محترقه در همدان

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۰۷ هزار عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۶۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کشف ۲۰۷ هزار عدد مواد محترقه در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگارا اظهار داشت: با توجه به روز‌های پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه آخرسال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس همدان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان همدان حین گشت زنی در سطح شهر همدان به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: پس از توقف، خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که از آن ۲۰۷ هزار عدد مواد محترقه خارجی قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، از مردم و خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*دستگیری سارقان داخل خودرو با ۴۱ فقره سرقت در همدان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان نیز عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهر همدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس و گشتی کلانتری ۱۴ قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی، یک سارق سابقه دار در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با یک دستگاه پیکان وانت سفید رنگ دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی بیان کرد: با راهنمایی سارق، دو نفر دیگر از همدستان وی و یک نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر و در بازجویی‌ها و تحقیقات فنی و با مشاهده مستندات و دلایل و مدارک، به ۴۱ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و تمام محل‌های سرقت و مالباختگان شناسایی و پرونده به دادسرا ارسال و متهمان از آن طریق روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به مطالبه به حق مردم عزیز برای برخورد مقتدرانه پلیس با سارقان و مجرمان و تقدیر از تعامل خوب آنان با نیروی انتظامی، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات