خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

موتور محرکه انقلاب اسلامی پایگاه‌های بسیج هستند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: موتور محرکه انقلاب اسلامی پایگاه‌های بسیج هستند و نقش اصلی و اساسی در این موتور، فرمانده پایگاه است.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۵۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

موتور محرکه انقلاب اسلامی پایگاه‌های بسیج هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی در افتتاحیه دوره توانمندسازی فرماندهان خواهر پایگاه‌های مقاومت بسیج همدان اظهار داشت: دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های همدان به مدت چهار روز در سالن انصار سپاه همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: تا سال گذشته رویکرد بسیج برنامه محور بود اما از سال گذشته با تغییری محسوس برای احیا و به‌روزرسانی پایگاه‌ها، رویکرد بسیج، عملکرد محور شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: سازمان بسیج سندی به نام سند اعتلای بسیج تهیه کرده و به پایگاه‌ها ابلاغ شده که پایگاه‌ها نیز بر اساس آن تا ۱۰ سال حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما نیز در این راستا در ناحیه همدان با تک تک فرماندهان پایگاه‌ها مصاحبه کردیم و در چند نوبت وضعیت پایگاه‌ها را از نزدیک بررسی کردیم که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده برنامه‌ریزی می‌کنیم تا پایگاه‌ها در زمینه استعداد و توانمندی‌هایی که دارند تقویت شوند.

بقایی خطاب به فرماندهان پایگاه‌ها عنوان کرد: موتور محرکه انقلاب اسلامی پایگاه‌های بسیج هستند و نقش اصلی و اساسی در این موتور، فرمانده پایگاه است.

وی افزود: فرمانده پایگاه باید به خوبی نقش خود را بشناسند و هدف را بداند، چراکه اگر غیر از این باشد یک مجموعه‌ای را منحرف می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: فرمانده پایگاه باید چند بعدی باشد در غیر این صورت به موضوعی پرداخته و از کارها و برنامه‌های دیگر غافل می‌شود و یک جمعی را متوقف می‌کند، بنابراین از همه شما درخواست دارم نقش راهبردی و راهبری خود را بشناسید و طبق آن عمل کنید.

وی بسیج را وسیع‌ترین شبکه مردمی در کشور دانست و گفت: خیلی‌ها معتقدند آموزش و پرورش با مدارس خود وسیع‌ترین شبکه را دارا است اما به قطع و یقین این افتخار نصیب بسیج است، زیرا در همه مناطق پایگاه بسیج وجود دارد .

بقایی با بیان اینکه مردم به بسیج و پایگاه بسیج اعتماد دارند، گفت: در بسیاری از مناطق پایگاه، مأمن امید مردم است، اینها همه به خاطر تلاش مخلصانه بسیجیان و در رأس آنها فرماندهان پایگاه است و اگر در جایی بی اعتمادی نسبت به پایگاه وجود دارد به دلیل عملکرد ضعیف فرمانده پایگاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار