در هفته درختکاری:

غرس 100 اصله درخت به یاد شهدا در محله های 9 و 8 زیبا شهر زاهدان

زاهدان-همزمان با فرارسیدن هفته درختکاری 100 اصله درخت چنار، کاج و زیتون‌ توسط بسیجیان پایگاه در محله های 9 و 8 زیبا شهر به یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی کاشته شد .
کد خبر: ۹۳۲۶۴۳۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شعبانیه مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) منطقه هشت زیبا شهر زاهدان گفت: متأسفانه سرانه فضای سبز در مناطق زیبا شهر زاهدان بسیار بسیار پایین است لذا جوانان بسیجی پایگاه مقــــــاومت شهدای شعبانیه در یک اقدام هماهنگ و جهادی به یاد شهدای گرانقدر منطقه اقدام به غرس درختان مختلفی نمودند که بر خود لازم می‌دانم تا در نگهداری و توسعه آنها نیز کوشا باشیم .

مهدی ملاشاهی افزود: کاشت درخت و گسترش فضای سبز موجب نشاط شهری و شهروندان می‌شود، پس بر خود لازم دانستیم تا هم‌زمان با فرارسیدن هفته درختکاری امسال یک صد اصله درخت چنار، کاج و زیتون را در محله های 8 و 9 زیبا شهر به یاد شهدای گرانقدر منطقه بکاریم .

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: امیدواریم امسال نیز با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز چهره زیباتری به شهر داده باشیم و با کاشت این درختان با هدف بهبود سیمای شهری، ایجاد محیطی زیبا، شاد و همچنین طراوت و شادابی شهروندان صورت گیرد.

انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار