مسئول بسیج مداحان سپاه سلمان در دیدار با رئیس تبلیغات اسلامی چابهار خبرداد:

حمایت بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان از گروه های هم خوانی اهل سنت

چابهار-سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان پس از افتتاح کانون بسیج مداحان سپاه چابهار در آینده ای نزدیک خدمات شایسته ای از جمله حمایت از گروه های هم خوانی اهل سنت را ارائه می کند.
کد خبر: ۹۳۲۶۰۱۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار حجت‌الاسلام والمسلمین جهانگیری دیدار و گفتگو کرد.
 
محمد جواد جامعی  در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار به جهت حمایت از مداحان و هیئات مذهبی بر تعامل و همکاری دو مجموعه بسیج مداحان و اداره تبلیغات چابهار تاکید کرد.

وی وجود مداحان با استعداد و مدیران هیئات دلسوز و پرتلاش در شهرستان چابهار را از مزیت های این شهرستان دانست و گفت: سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان آمادگی دارد که پس از افتتاح کانون بسیج مداحان سپاه چابهار در آینده ای نزدیک خدمات شایسته ای از جمله برگزاری کلاس های آموزشی مداحی و حمایت از گروه های هم خوانی اهل سنت را ارائه کند.

حجت الاسلام جهانگیری نیز در این دیدار گفت: فعالیت های بسیار خوبی توسط هیئات مذهبی و مداحان چابهار انجام می‌گیرد اما متاسفانه مداح ثابت بومی محدود است که می‌بایست ترتیبی اتخاذ شود تا بتوانیم از ظرفیت بومی های منطقه برای پرورش مداح در شهرستان استفاده کنیم.

وی افزود: ما آماده همکاری همه جانبه با مجموعه بسیج مداحان در همه ی زمینه ها هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار