معاون فرماندارمیبد خبر داد:

راه‌اندازی سامانه ماسک در آینده نزدیک در میبد

در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد از راه‌اندازی سامانه ماسک در آینده نزدیک در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۰۷۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، رسول نصیری گفت: با راه‌اندازی سامانه ماسک در شهرستان میبد افرادی که قصد سفر از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و یا هوایی خواهند داشت باید در این سامانه ثبت‌نام کنند تا نظارت و رصد بیشتری برای شناسایی بیماری اتفاق بیافتد.
نصیری در آستانه تعطیلات پایان سال و سفر‌ها و مرخصی کارگران واحد‌های صنعتی هم گفت: تصمیم گرفته شد؛ مدیریت واحدی بین شهرستان میبد و شهرستان‌های هم‌جوار برای سفر‌ها و مرخصی کارکنان صنایع اعمال شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندارمیبد افزود: اگر صنایع شهرستان میبد و هم‌جوار بتوانند دریک مقطع زمانی خاص زمینه مرخصی کارگران را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنند و افرادی که مرخصی می‌روند هنگام بازگشت به مدت سه روز قرنطینه شوند؛ با ارائه تست پی سی آر منفی می‌توانند دوباره در محل کار خود مشغول کار شوند.
نصیری با اشاره به شایعات شیوع کرونای انگلیسی در استان هم گفت: شیوع کرونای انگلیسی در استان صحت ندارد؛ ضمن اینکه انجام تست کرونای انگلیسی در استان فراهم‌شده است تا اگر موجی اتفاق بیافتد مردم از این ظرفیت استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان میبد به‌عنوان یکی از شهرستان‌های پرجمعیت استان با همراهی و مدیریت همه مسئولین در ۳۵ روز گذشته با ۲ مورد فوتی کمترین فوتی را تجربه کرده است و میانگین بستری ما ۲ و شش‌دهم نفر در روز است.
نصیری با اشاره به افزایش مراجعین سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی گفت: نوع جهش‌یافته کرونا چندین برابر مهلک و خطرناک است و باید برای عبور از موج هم مردم و مسئولین همدل عمل کنند.
در این نشست همچنین بر آمادگی استان در مقابله با موج چهارم کرونا و نوع جهش‌یافته آن یعنی کرونای انگلیسی و بر رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی بیشتر از گذشته بین مردم تأکید شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار