رئیس اداره آموزش‌وپرورش مروست:

موفقیت دانش آموزان مروستی نتیجه تلاش کادر آموزشی است

محمدی گفت: نتایج درخشان فعالیت‌های دانش آموزان در جشنواره‌ها و مسابقات نشان‌دهنده تلاش‌ها و مجاهدت‌های معاونین و مربیان پرورشی در مدارس است.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۶۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از طنین خاتم؛ معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه بخش مروست به مناسبت هفته تربیت اسلامی با امام جمعه این بخش دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام خلیل‌الله ابراهیمی امام جمعه بخش مروست در این دیدار که با حضور حجت الاسلام ضیائیان، محمدی رئیس اداره آموزش‌وپرورش مروست، فلاحتی معاون پرورشی، حجت الاسلام قنبری، قانع بازرسی اداره آموزش‌وپرورش و جمعی از معاونین و مربیان پرورشی منطقه مروست برگزار شد، با تبریک سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: در شرایطی که نگاه خانواده‌ها و برخی از مدارس بیشتر به سمت مسائل آموزشی است وظیفه و رسالت مربیان پرورشی بسیار حساس و مهم است.

موفقیت دانش آموزان مروستی نتیجه تلاش کادر آموزشی است

محمدی، رئیس آموزش‌وپرورش منطقه مروست نیز در این دیدار گفت: اتفاقات بسیار خوبی در مدارس در زمینه مسائل تربیتی رخ داده و نتایج درخشان فعالیت‌های دانش آموزان در جشنواره‌ها و مسابقات نشان‌دهنده تلاش‌ها و مجاهدت‌های معاونین و مربیان پرورشی در مدارس است.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه فلاحتی، معاون پرورشی نیز گزارشی از عملکرد معاونین و مربیان پرورشی در مدارس و برنامه‌های معاونت پرورشی اداره بیان کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار