پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب(س)

حجت الاسلام حسن بیگدلی به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت زینب کبری(س)،پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۲۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛متن پیام به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 

هركس برمصيبت‏ های زينب‏(س) بگريد، همانند كسی است كه بر برادرانش، حسن و حسين‏ عليهما السلام، گریسته باشد.( پیامبر اکرم(ص))

 

حضرت زینب کبری (س) برجسته‌ترین نمونه زنی فداکار و ایثارگر و مسلمانی مبارز و متعهد است که عظمت حضور زنان را در یکی از مهمترین نهضت‌های تاریخ بشریت به تصویر می‌کشد. چگونگی مبارزه این بانوی بزرگوار با یزیدیان، پایداری واقعه کربلا را تضمین کرد و پس از تحمل مصائب فراوان در نهضت عاشورا، با عظمتی خیره کننده در برابر دشمن ایستاد.

 

آن بانوى بزرگ، داراى قوت قلب، فصاحت زبان، شجاعت، زهد و ورع، عفاف و شهامت فوق العاده بود.

 

ایشان به خاطر پرورش يافتن در خاندان وحی و آگاهی از قدر و منزلت شهيد و شهادت و همچنين جايگاه و ارزش شهادت طلبی، همراه امام حسين(ع) به کربلا رفت و فرزندان خود را به ميدان نبرد فرستاد تا اينكه به شهادت رسيدند

 

امروزه براي دستيابي به سعادت دنيا و آخرت، بيش از هر زمان ديگر نيازمند تامل و تفكر در سيره زندگي بزرگان دين و خاندان مكرم اهل بيت عليهم السلام هستيم. اميد که در سايه الطاف الهي بتوانيم منش اين بانوي صبور و ایثارگر را سرلوحه برنامه‏ زندگی خویش در عرصه های گوناگون فردی و اجتماعی قرار داده و در مسير حق و حقيقت حركت كنيم.

 

پانزدهم رجب المرجب سالروز وفات شهادت گونه عقیله بنی هاشم دردانه علی بن ابیطالب امام العارفین(ع) و خواهر گرانقدر سالار شهیدان و قمر منیر بنی هاشم علیهم السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها را محضر مبارک امام زمان ارواحنا فداه و رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله) و ملت قهرمان و دوستدار اهل بیت(ع) ایران زمین به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار استان زنجان تسلیت عرض می نمایم.

 

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظرات