خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان غربی خبر داد

آغاز ساخت فیلم کوتاه «سرباز وطن» در ارومیه

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان غربی از آغاز ساخت فیلم کوتاه «سرباز وطن» در ارومیه با محوریت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۶۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹

سرهنگ پاسدار مهدی مجیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، از ساخت فیلم کوتاه با عنوان «سرباز وطن» در ارتباط با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

وی گفت: برگزاری بیش از ۶۰ مسابقه ورزشی در سطح استان به همراه فضاسازی و برنامه های فرهنگی، رژه موتورسواری، اتومبیل‌رانی و دوچرخه سواری در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن، حضور ورزشکاران، مربیان، قهرمانان و مسئولین هیات‌های ورزشی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، توزیع ۴۰ جفت کفش ورزشی در یکی از پایگاه های بسیج محلات خواهر بین کودکان بی‌بضاعت از دیگر برنامه‌های این سازمان در طول روزهای اخیر بود.

این مسئول برگزاری مسابقه کتبی در بین ورزشکاران بسیجی و اهدا لوح تقدیر و هدیه به برندگان، برگزاری چندین کارگاه برای خواهران با موضوع‌ مهارت آموزی، سبک زندگی اسلامی، مهارت های قبل، حین و بعد ازدواج، عفاف و حجاب را مورد اشاره قرار داد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان غربی گفت: تهیه و توزیع بیش از ۲۰۰۰پرس غدای گرم بین خانواده های بی بضاعت مناطق محروم با همکاری سمن ها، برگزاری همایش در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، حضور جوانان و ورزشکاران با لباس ورزشی در نماز جمعه، حضور مسئولان، ورزشکاران و کادر فنی تیم سردار بوکان به همراه فرمانده سپاه این شهرستان در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان شهدا، تقدیر از خانواده معظم شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان ورزشی از دیگر برنامه‌های این ایام بود.

وی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و آموزشی در بین خانواده های بی بضاعت، برگزاری هیئت اندیشه ورزی، افتتاح و کلنگ زنی سالن ورزشی، برگزاری جلسه تعامل و هم افزایی با رئیس و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان  و هیات های ورزشی از دیگر اقداماتی بود که در این ایام انجام گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات