خبرهای داغ:

در سایه همکاری می‌توان مشکلات را رفع کرد

فرمانده سپاه مهاباد گفت: در سایه تعامل و همکاری می‌توان مشکلات موجود در استان را رفع کرد.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۵۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ دوم پاسدار «رسول فاطمی» امروز در مراسمی که با حضور فرمانده سپاه مهاباد، مسئول بازرسی و تعالی سپاه شهداء و اعضای شورای فرماندهی سپاه مهاباد برگزار شد، به عنوان جانشین جدید فرمانده سپاه این شهرستان معرفی شد.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی فرمانده سپاه مهاباد نیز در این مراسم با بیان اینکه سرهنگ «امیر عباس امری» همواره برای نظام منشأ خیر بودند، بیان کرد: عملکرد ایشان در سپاه مهاباد جز اخلاص و دلسوزی و اطاعت از سلسله مراتب و عشق به امام و شهدا نبود.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیروهای بااخلاص و کار بلد به عنوان جانشین سپاه مهاباد انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: سرهنگ فاطمی از نیروهای متعهد و دلسوز به آرمان‌های انقلاب بوده که در درک مأموریت‌ها فوق‌العاده مؤثر است.

فرمانده سپاه مهاباد با بیان اینکه سرهنگ دوم پاسدار فاطمی امید و آینده سپاه استان است، اظهار کرد: امیدواریم نسل جوان‌تر سپاه مأموریت‌ها را به خوبی انجام دهند و بنده این توان را در ایشان می بینم.

سرهنگ دوم پاسدار رسول فاطمی نیز در این مراسم نوع مدیریت بی‌بدیل فرمانده سپاه مهاباد در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره‌گیری از فرصت‌ها باید مورد توجه باشد و از ظرفیت فرماندهان بی‌نظیر سپاه به خوبی استفاده کنیم.

جانشین سپاه مهاباد تصریح کرد: جا برای کار کردن در استان زیاد است و امیدواریم که با همکاری یکدیگر بتوانیم به اهداف عالی که مد نظر مقام معظم رهبری هست برسیم و در سایه تعامل و همکاری مشکلات استان را رفع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات