خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

سخنان رهبر انقلاب وظیفه مردم آذربایجان را سنگین تر کرد

نماینده مجلس با اشاره به سخنان رهبر انقلاب خطاب به مردم تبریز و آذربایجان در 29 بهمن، گفت: تلاش خواهیم کرد در مقاطع پیش رو هم نقش آفرینی کنیم،چراکه سخنان اشان بیش از پیش وظیفه‌ ما را سنگین‌ تر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۹۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، روح الله متفکرآزاد در دیدار با سید قاسم ناظمی؛ مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: حضرت آقا در فرمایشات خود هم‌چون گذشته شان و جایگاه تبریز را مهم دانستند و متذکر شدند که تبریز و آذربایجان در تحولات کشور اثرگذار است.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آذربایجان برای ایران جایگاه آفرید و این باور حضرت آقا است و در حقیقت فرمایشات متقن و اساسی در این باره داشتند.

متفکر آزاد تاکید کرد: رهبر انقلاب نقش جدی را برای آذربایجان قائل بودند و البته امروزه نیز این دیار هم‌چون گذشته جریان ساز خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود بر بازگشت تبریز به جایگاه اصلی خود در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت: در کنار اقدامات نرم افزاری در حوزه فرهنگ و هنر، باید تکمیل ساختمان تئاتر شهر تبریز و مقبره الشعرا در اولویت قرار گیرد.

متفکرآزاد با قدردانی از اقدامات ارزشمند مدیرکل فقید ارشاد استان در حوزه‌های فرهنگ و هنر، اظهار کرد: امیدوارم در دوره جدید، فصل نوینی از توسعه فرهنگی و هنری تبریز و آذربایجان شرقی رقم بخورد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی توجه به زبان و ادبیات ترکی آذربایجانی در حوزه‌های فرهنگ و هنر را بسیار با اهمیت دانست و گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان مرجع اصلی و رسمی فرهنگ و هنر استان، به این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار