بازدید و بررسی میدانی نماینده ولی فقیه در سپاه فتح از منطقه زلزله زده سی سخت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان با حضور در منطقه زلزله زده سی سخت بر لزوم خدمات رسانی هر چه مطلوب تر سپاه، بسیج , گروه های جهادی و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۳۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح در این بازدید گفت: زلزله در شهر سی سخت و روستاها خسارات زیادی به بار آورده است اما خوشبختانه تلفات جانی نداشته است .

وی گسیل تمامی ظرفیت های امدادی برای خدمات رسانی مناسب و مطلوب به زلزله زدگان را ضروری خواند و افزود: از ظرفیت طلاب ، گروه های بسیجی و جهادی  در کنار سایر مجموعه های خدمات رسان استان و کشور در  مناطق زلزله زده استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک با اشاره به اینکه در این دیدار مردم زلزله زده مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند یادآور شد: به طور یقین  نیازمندی های زلزله زدگان شناسایی و در اختیار مسئولان امر قرار داده می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان خسارت ها به منازل مسکونی زیاد است انتظار می رود در بحث اسکان اضطراری ، وسایل گرمایشی، مواد غذایی و امداد رسانی  اقدامات خوبی صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار