معاون هلال احمر کشور:

اسکان اضطراری و رفع نیازمندی های مردم اولویت منطقه زلزله زده سی سخت هستند

معاون هلال احمر کشور اسکان اضطراری و رفع نیازمندی های مردم از جمله چادر را از اولویت های اساسی خواند.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۳۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, نشست ستاد مدیریت بحران استان با حضور استاندار، معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ، معاون توسعه مدیریت و منابع جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی ساعت ۳ بامداد در فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

معاون هلال احمر کشور در این نشست گفت: به دستور دبیر کل جمعیت و رییس جمعیت هلال احمر کشور فورا تیم واکنش سریع به استان اعزام شدند.
محمد باقر محمدی افزود : هم اکنون ۴ استان همجوار برای کمک رسانی و امداد رسانی در آمادگی کامل به سرمی برند و در صورت نیاز و درخواست با تجهیزات کامل وارد استان می شوند.
وی اسکان اضطراری و رفع نیازمندی های مردم از جمله چادر را از اولویت های اساسی خواند.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد  نیز در این نشست  با اشاره به ضرورت اسکان اضطراری مردم در شهر سی سخت و روستاهای اطراف، اظهار داشت: از امشب اسکان اضطراری مردم و توزیع چادر بین آنها باید در دستور کار باشد.

وی افزود: هم‌اکنون تیم‌های امدادی، پزشکی، دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر سی سخت و روستاهای اطراف مستقر و آماده خدمت به مردم هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت با تلاش دستگاه های خدمات رسان قطعی برق و آب شهر برطرف شد اما در برخی مناطق با قطعی گاز مواجه هستیم، که شرکت گاز در تلاش برای رفع سریع این مشکل است.

کلانتری از پیش بینی و تامین همه نیازها در شهر سی سخت خبر داد و گفت: همه تیم‌ها و دستگاه ها برای خدمت رسانی و حضور در مواقع اضطراری در حالت آماده باش کامل هستند.
استاندار دستور داد دستگاههای خدمات رسان با تمام توان نیازهای ضروری رو برطرف کرده و تا پایان بحران به صورت تمام وقت و با  بسیج همه امکانات پای کار باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار