واکنش حجت الاسلام بیگدلی به فیلم "بانوی بهشت:

هدف از ساخت فیلم "بانوی بهشت"، ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی است

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: ایجاد حساسیت در تفکر شیعی و اختلاف افکنی در میان مسلمانان شیعه و سنی از اهداف سازندگی فیلم بانوی بهشت می باشد.
کد خبر: ۹۳۲۱۲۰۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛نامش «بانوی بهشت» است، فیلمی که در ظاهر با برشی از جنایات داعش، به روایتگری در مورد وقایع صدر اسلام و به ویژه صبر و مصیبت‌های حضرت صدیقه کبری(س) می‌پردازد تا در نهایت در لابه‌لای اهداف پنهان خود، به اختلاف‌انگیزی بین مسلمانان دامن بزند.

هدف از ساخت فیلم بانوی بهشت ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

 

همزمان با ایام فاطمیه بود که پیش‌نمایش فیلم «بانوی بهشت» از سوی صفحات یاسر الحبیب، نویسنده فیلم‌نامه که از مهره‌های اصلی شیعه لندنی است، منتشر شد. این فیلم به مهم‌ترین مسئله تاریخ شیعه در خصوص واقعه غدیر و شهادت حضرت زهرا(س) می‌پردازد و هزینه‌ ساخت آن از جیب انگلیس پرداخت شده است.در همین موضوع با حجت الاسلام حسن بیگدلی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان به گفتگو پرداخته ایم.

 حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به فیلم بانوی بهشت اظهار کرد:در واقع پایه و اساس انگلیس بر بحث تفرقه افکنی بنا شده و بر همین اساس اخیرا فیلمی با عنوان "بانوی بهشت" به نویسندگی شیخ یاسر الحبیب در این کشور ساخته شده که به دنبال به تصویر کشیدن زندگی حضرت فاطمه(س) و مصائب و رنج‌های این حضرت است.

 وی با بیان اینکه سازندگان و حامیان این فیلم درصدد پیاده سازی اهداف شوم خود در میان مسلمانان هستند،تصریح کرد:همچنین با کمی دقت در تاریخ میتوان فهمید که وهابیت و بهائیت نیز توسط انگلیس پایه گذاری شده است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه ایجاد حساسیت در تفکر شیعی و اختلاف افکنی در میان مسلمانان شیعه و سنی از اهداف سازندگی فیلم بانوی بهشت می باشد،افزود:با کمی دقت و توجه در متن و داستان این فیلم می توان به ایجاد شک و بدبینی بین مسلمانان پی برد؛این در حالی است که خداوند متعال در قرآن کریم ونیز در دین مبین اسلام بر وحدت و همدلی در بین انسان ها بخصوص مسلمانان تاکید می کند که آیه "حَبْل اللَّه" در آیه "وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا-سوره آل عمران آیه 103"بر این مهم اشاره دارد.

 حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه بر همین اساس امام خمینی(ره)و امام خامنه ای(مدظله العالی)نیز همواره بر وحدت اسلامی تاکید نموده اند،گفت:این مهم خود عامل از بین رفتن تفرقه و وحدت آفرینی در بین مردم شده است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه شیعه انگلیسی مخالف اسلام ناب محمدی و وجود وحدت در بین مسلمانان جهان بوده و در انعکاس رویدادهای مهم جهان اسلام نظیر یوم العباس زنجانی ها در ماه محرم همه ساله بسیار ضعیف عمل می کند،ادامه داد:امام شیعه انگلیسی برای ساخت چنین فیلم هایی میلیاردها دلار بودجه دریافت و هزینه می کند.

 وی با اشاره به اینکه مراجع تقلید نظیر رهبر معظم انقلاب، آیت الله مکارم شیرازی،آیت الله صافی گلپایگانی،آیت الله نوری همدانی و آیت الله سبحانی دیدن این فیلم را حرام اعلام کردند،بیان داشت:چرا که دیدن این فیلم برای جامعه و وحدت اسلامی صلاح نبوده و از طرفی با حمایت انگلیس که منبع و محل اصلی تفرقه افکنی است، با هدف ایجاد تفرقه در بین مسلمانان(شیعه و سنی) ساخته شده است.

 حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و اهل قلم با استفاده از امکانات و قلم خود نسبت به آگاه سازی مردم نسبت به این موضوع اقدام نمایند،گفت:همچنین مردم و نخبگان با علم بر اینکه انگلیس خود دشمن اصلی مسلمانان است،شرایطی را فراهم کنند که این نتیجه‌گیری که از این فیلم متوقع است به حداقل برسد.

 این مسئول در پایان بر ضرورت معرفی صحیح و جامعه مذهب تشیع به جهانیان اشاره و یادآور شد: باید جهانیان این نکته را بدانند و بپذیرند که دین مبین اسلام خشونت طلب نبوده و به دنبال ظلم ستیزی،ایجاد آرامش و وحدت  در دنیاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار