خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با شعار «پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با عنوان رزمایش الی بیت المقدس در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۱۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با شعار «پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» در همدانسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: آنچه ایران اسلامی را به عنوان کشوری مقتدر به دنیا معرفی کرده است تبعیت از امامین انقلاب، ایستادگی و مقاومت، وحدت و یکپارچگی آحاد ملت و همچنین فداکاری همه اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: امروز خدا را شاکر هستیم با گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی به یاور مظلومان و مستضعفان دنیا تبدیل شده‌ایم و هر کجا و در هر کشوری افراد تحت ستمی نیاز به کمک دارند اولین نگاهشان به سمت انقلاب اسلامی و مردان  ایرانی بزرگی همچون حاج قاسم است .

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه گفت: با توجه به ابلاغیه‌ای که از مرکز ارسال شده امسال برنامه‌های دهه فجر با عنوان رزمایش الی بیت المقدس و با شعار «پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» در حال برگزاری است و هدف از این رزمایش ارتقاء امنیت پایدار محلات، خدمت رسانی به آحاد جامعه در قالب طرح شهید سلیمانی و همچنین نمایش اقتدار بسیج در سطح شهر است.

وی افزود: مهمترین برنامه‌ای که در این ایام انجام شد 21 و 22 بهمن بود که تیم‌های ایست و بازرسی در مبادی ورودی شهر همدان فعال بودند.

بقایی عنوان کرد: گشت‌های محله محور در حوزه‌های ماموریتی خود انجام وظیفه کردند، دسته‌های رزمی پایگاه‌ها نیز فراخوان شده و توجیه شدند، همچنین رژه موتورسواران نیز ۲۲ بهمن در میدان آرامگاه برگزار شد.

وی بیان کرد: برنامه‌های دیگری نیز همچون برگزار ی مسابقات ورزشی، میز خدمت، کمک‌های مومنانه و نشست‌های بصیرتی و...  در ایام دهه فجر در سطح حوزه و پایگاه‌های بسیج همدان برگزار شد که همگی با عنوان رزمایش الی بیت المقدس بودند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار