مراسم «شیفت ایثار» در شرکت یزدسفالین برگزار گردید

«شیفت ایثار کارگری» از ویژه برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج شهدای اداری، کارگری و اصناف ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در ایام الله دهه فجر سال جاری می‌باشد که امروز در شرکت یزد سفالین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۰۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ حسن اسلامیان جانشین ناحیه مقاومت بسیج اشکذر و مسئول دفتر امام جمعه رستاق در خصوص این طرح گفت: یکی از ویژه برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر، اجرای طرح "شیفت ایثار" است؛ کارگران در این طرح، یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد به خدمت فعالیت می‌کنند و درآمد حاصل از آن به کمک‌های مؤمنانه اختصاص می‌یابد.
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام دلاوری امام جمعه رستاق، حجت الاسلام کفاش مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه بسیج اشکذر، سرهنگ اسلامیان جانشین ناحیه و مسئول دفتر امام جمعه رستاق، سرهنگ گل محمدی فرمانده نیروی انتظامی اشکذر، محسن خلیلی بخشدار مرکزی اشکذر در شرکت یزد سفالین برگزار گردید در ابتدا مدیرعامل شرکت گزارشی از فعالیت‌های شرکت و سپس به تشریح فرآیند تولید انواع بلوک‌های سفالین پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام دلاوری به ایراد سخنرانی پرداخت که در بخش اول سخنان خود با اشاره به دستاور‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف و به ویژه استقلال، یکی از حوزه‌های این استقلال را استقلال اقتصادی بیان کردند که ضمن تعامل با دنیا، می‌بایست در زمینه‌های مختلف از وابستگی به دنیای غرب و بیرون رها یابیم و یکی از راهکار‌های ان اقتصاد مقاومتی است که البته این به معنای گرسنگی کشیدن و سخت گیری افراط کرایانه بر خود نیست بلکه به معنای شناخت ظرفیت‌ها و استعداد‌های موجود داخلی و حداکثر استفاده از آن‌ها می‌باشد.
حجت الاسلام دلاوری در خصوص شیفت ایثار نیز بیان کردند که ایثار و فداکاری نیز جنبه‌های مختلف دارد که «شیفت ایثار» بدین گونه است که هر کارگر به صورت اختیاری، می‌تواند به هر ساعت که خواست اضافه کار، در محل کار خود مشغول باشد و این حساب اضافه کاری وی، به حساب مشخصی واریز می‌شود و صرف انجام کار‌های مؤمنانه و رفع نیازمندی تهیدستان می‌گردد.
لازم به ذکر است «شیفت ایثار کارگری» از ویژه برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج شهدای اداری، کارگری و اصناف ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در ایام الله دهه فجر سال جاری می‌باشد که امروز در شرکت یزد سفالین برگزار گردید.
ارسال نظرات